AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 Skrevet 16. mars 2024 Jeg tok remeron en periode i høst- ble mer og mer deprimert og fjern frakobla og flat i følelsene. har slutta på den nå og er fortsatt slik vet derfor ikke om det skyldtes medisinen eller bare at den ikle hadde effekt og jeg ble verre i tilstanden kan Ad hjelpe en for å få tilbake følelseslivet og meningen? Isåfall hvilke typer ? Tåler ikke ssri og har mye uro og aktivering i tillegg takk for tips!! Anonymkode: 299c8...fed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 Skrevet 16. mars 2024 Ingen som har noen innspill til hva som kan passe en slik tilstand? Vil gjerne ha noe å komme med når jeg skal snakke med legen hva tenker dere om bruksområdene til disse ulike opp mot det jeg skrev? Sliter også med tankekjør og store kognitive vansker- dagene er en slags grøt - welbuTrin, aurorix brintelix cumbalta fluanxol Anonymkode: 299c8...fed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 Skrevet 16. mars 2024 Kanskje ikke så mange som kan svare på dette her inne nå lenger 🥲 drister meg til å tagge @ISW ikke føl deg pressa til å svare😊 Anonymkode: 299c8...fed 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.