Gå til innhold

Hvor mange har fått skattemeldingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og noen som har fått i helgedag?

Jeg har ikke fått og begynner å bli frustrert.

Anonymkode: d099e...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått. Fikk for noen dager siden. Tviler på at du får i helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både min mann og jeg fikk den denne uka. Vi fikk Mail som hadde havnet i søppelposten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og noen som har fått i helgedag?

Jeg har ikke fått og begynner å bli frustrert.

Anonymkode: d099e...9c9

Hvorfor det? Den kommer når den er klar. 

Anonymkode: ba392...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått, med feil, så jeg må vente på korrigert (og der forsvinner skattepengene det så ut til at jeg - overraskende nok - skulle få i retur).

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321

Har ikke fått noen melding om at den var klar, men da jeg gikk inn på skatteetaten, så var den klar.  Får igjen litt og det er jeg lettet over, trodde nemlig jeg skulle få baksmell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den og fikk rundt 35 000 kroner igjen. Er egentlig litt småirritert på meg selv som har satt meg så lite inn i skatt at jeg betaler så mye for mye. Jeg har hatt det så trangt der siste året at de pengene hadde jeg trengt. Men fint nå for da kan jeg fordele dem ut det neste året frem til vi har bygget huset og jeg får mindre lån.

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 17.58):

Hvorfor det? Den kommer når den er klar. 

Anonymkode: ba392...b92

Fordi det ikke er greit å leve i uvisshet om man får baksmell og går på en smell. Dette klarer du sikkert å forstå hvis du bruker de små grå.

Anonymkode: d099e...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi det ikke er greit å leve i uvisshet om man får baksmell og går på en smell. Dette klarer du sikkert å forstå hvis du bruker de små grå.

Anonymkode: d099e...9c9

Det er bare å fylle inn dette skjemaet, og trekke fra det du har blitt trukket i skatt.

https://skattekalkulator.app.skatteetaten.no/

Anonymkode: ccf98...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...