Gå til innhold

Lamictal + LSD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du prøvd det og hvordan gikk det?

[Hvis du bare har et moralistisk var på lur, aldri har prøvd denne komboen og tilfeldigvis ser opp fra Se og hør fra vannsenga di, føkk åfff.]

Anonymkode: 757d8...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Spørsmålet ditt er om folk som står på Lamictal har annerledes virkning av LSD? Eller gjør du noe spesielt med lamictalen og tar den sammen med LSD? Eksempelet er lamictal fordi det tilfeldigvis er det du bruker og du lurer nå på om det ikke hadde vært en god idé å prøve LSD? Prøver bare forstå konteksten her 😁

Svaret fra meg er nei. Definitivt ikke. Tror ikke det hadde gått særlig bra for meg å ta stoffer man potensielt blir helt ape av. 

Men alltid interessant å lese om slike problemstillinger, så leve tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LSD er ikke noe kosedop, den er veldig heavy og hodet blir låst skikkelig fast i tanker, visualisering og oppfatning av virkelighet som kan være utrolig mørkt og tungt. Om du allerede har problematikk med psyken så hadde jeg holdt meg laaaangt unna. Ingen hyggelig opplevelse.

Dette er selverfart, og jeg dømmer ikke om du har lyst til å teste. Men sett opp hjelpetiltak om det går galt under rusen. 

Anonymkode: 31295...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

LSD er ikke noe kosedop, den er veldig heavy og hodet blir låst skikkelig fast i tanker, visualisering og oppfatning av virkelighet som kan være utrolig mørkt og tungt. Om du allerede har problematikk med psyken så hadde jeg holdt meg laaaangt unna. Ingen hyggelig opplevelse.

Dette er selverfart, og jeg dømmer ikke om du har lyst til å teste. Men sett opp hjelpetiltak om det går galt under rusen. 

Anonymkode: 31295...c36

Men kan det ikke like gjerne være veldig positive visualiseringer? 
Når man leser på andre steder så er det også mye positivt å finne. Jeg har ikke prøvd det, fordi at jeg må være sikker nok på intensjonen, for jeg vet ikke hva jeg kan forvente.

Jeg har en kompis som har det. Han beskriver det som noe som forsterker følelser du allerede har. Man må altså gjøre det når man er glad. Men er man skikkelig glad har man kanskje ikke behovet for å teste det ut. Man kan vel gjøre det når man er nøytral. 

Jeg har lest at du kan se ting på en annen måte, for jeg har jo vært plaget med nettopp det at hodet har føltes låst. Ikke så ille lenger, men som om det er andre ting jeg ikke evner å se eller føle fordi jeg er låst. 
 

Jeg tenker meg jo om, og har altså ikke gjort det enda. Men nå har jeg altså en kompis som har det. Han har spurt om jeg ville «trip sitte» han. Men han falt ned i en liten depresjon så han lot være. Det at det nå er nær meg, gjør det jo plutselig veldig tilgjengelig. Mikrodoser har jeg også lest om. 
 

Jeg har ikke tenkt å bruke ting. Men jeg er bare en nysgjerrig person som vil kjenne og oppleve ting.

Men så er det jo å gjøre research på å ta sånt med de medisinene jeg går på da. Mulig det ikke vil ha noen virkning i det hele tatt. Jeg bruker Zoloft og Volidax. Volidaxen går jo ut av kroppen i løpet av kvelden. 

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...