Gå til innhold

Se på tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått i metakognitiv oppgave å se på på tv for å øve på å flytte fokus

kan dette virkelig hjelpe hjernen over i andre spor?

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du forsøkt?

Anonymkode: 1d49b...a4e

Ja. Men det tar vel lang før hjernen kommer seg ut av faste spor og angst og depresjon ?

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Men det tar vel lang før hjernen kommer seg ut av faste spor og angst og depresjon ?

Anonymkode: 40233...075

Det er vel ikke meningene at du skal sitte pal i 3 mnd å se på tv, eller at se på tv alene gjør deg bra :) 

Anonymkode: 1d49b...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke meningene at du skal sitte pal i 3 mnd å se på tv, eller at se på tv alene gjør deg bra :) 

Anonymkode: 1d49b...a4e

Tja- nei men det må gjøre meg såpass bra at jeg klarer endre fokus mer overordna 

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Har du sagt at TV er det du interesserer deg for og som vanligvis vekker større interesse, så er det naturlig at de råder deg til å se på tv.  Har du noe annet som bruker å oppta deg og er mer lidenskap/ krever fokus, så kan du vel like godt prøve og holde på med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Har du sagt at TV er det du interesserer deg for og som vanligvis vekker større interesse, så er det naturlig at de råder deg til å se på tv.  Har du noe annet som bruker å oppta deg og er mer lidenskap/ krever fokus, så kan du vel like godt prøve og holde på med det. 

Nei grunnen er at jeg ikke funker til noe annet - så poenget er ikke fordi jeg er interessert i det men for å øve hjernentil å flytte fokus ut av seg selv 

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei grunnen er at jeg ikke funker til noe annet - så poenget er ikke fordi jeg er interessert i det men for å øve hjernentil å flytte fokus ut av seg selv 

Anonymkode: 40233...075

Ok. Du funker ikke til noe annet, så derfor anbefalte de å se på tv. Da bør du finne noe som interesserer deg å se på, eller noe du tror kan interessere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei grunnen er at jeg ikke funker til noe annet - så poenget er ikke fordi jeg er interessert i det men for å øve hjernentil å flytte fokus ut av seg selv 

Anonymkode: 40233...075

Hvordan tenker du at det å skriv her er å flytte fokus da? For det er jo motsatt av hensikten med å se på tv?

Anonymkode: 1d49b...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan tenker du at det å skriv her er å flytte fokus da? For det er jo motsatt av hensikten med å se på tv?

Anonymkode: 1d49b...a4e

Det er det😀

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det😀

Anonymkode: 40233...075

Kanskje tiden er overmoden for AP? 

Anonymkode: 1d49b...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje tiden er overmoden for AP? 

Anonymkode: 1d49b...a4e

Gir den bedre fokus?

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv har hjulpet meg å flytte fokus fra plagsomme tanker slik at jeg fikk en pause fra tankene da de sto på som værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje tiden er overmoden for AP? 

Anonymkode: 1d49b...a4e

Er det bedre enn ad?

Anonymkode: 40233...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...