GÃ¥ til innhold

Endelig en opptur! 😀


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror jeg er i ferd med å bli manisk. Er i alle fall oppstemt nå, det er det ikke tvil om! Har flere tegn på hypomani +

Så er det typisk at jeg glemmer litt hva legen har sagt om hva jeg skal gjøre i slike tilfeller. Skal jeg vente det ut og se om det blir verre? Kan det vente til i morgen når behandler er på jobb? Eller skal jeg ta ekstra medisin nå? Men det vil jeg på en måte ikke, da.. vil nyte litt denne tilstanden. Deilig å ha masse energi og å være oppspilt! +++

 

Anonymkode: 62acf...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror jeg er i ferd med å bli manisk. Er i alle fall oppstemt nå, det er det ikke tvil om! Har flere tegn på hypomani +

Så er det typisk at jeg glemmer litt hva legen har sagt om hva jeg skal gjøre i slike tilfeller. Skal jeg vente det ut og se om det blir verre? Kan det vente til i morgen når behandler er på jobb? Eller skal jeg ta ekstra medisin nå? Men det vil jeg på en måte ikke, da.. vil nyte litt denne tilstanden. Deilig å ha masse energi og å være oppspilt! +++

 

Anonymkode: 62acf...209

Ta ekstra medisin nå, tenker jeg?

Anonymkode: a000b...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Hva bruker å skje hvis du forblir i den tilstanden?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KatarinaV

Har du Bp1 må du ta medisiner nå. Har du Bp2 er ikke hypomani så farlig og du kan ta medisiner hvis du vil. Om legen har bedt deg medisinere hypomani ved bp2 må du ta medisiner nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror jeg er i ferd med å bli manisk. Er i alle fall oppstemt nå, det er det ikke tvil om! Har flere tegn på hypomani +

Så er det typisk at jeg glemmer litt hva legen har sagt om hva jeg skal gjøre i slike tilfeller. Skal jeg vente det ut og se om det blir verre? Kan det vente til i morgen når behandler er på jobb? Eller skal jeg ta ekstra medisin nå? Men det vil jeg på en måte ikke, da.. vil nyte litt denne tilstanden. Deilig å ha masse energi og å være oppspilt! +++

 

Anonymkode: 62acf...209

Da burde du skrive det ned hva du skal gjøre til neste gang. 

Men ja det er vel bare å ta behovsmedisinen din du trenger ikke ringe behandler for det. Ogås er det jo søvn som er viktig

Anonymkode: 35e8c...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker for svar! Tok medisin, men den funker ikke så godt. Må vel ta mer da. 

Anonymkode: 62acf...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror jeg er i ferd med å bli manisk. Er i alle fall oppstemt nå, det er det ikke tvil om! Har flere tegn på hypomani +

Så er det typisk at jeg glemmer litt hva legen har sagt om hva jeg skal gjøre i slike tilfeller. Skal jeg vente det ut og se om det blir verre? Kan det vente til i morgen når behandler er på jobb? Eller skal jeg ta ekstra medisin nå? Men det vil jeg på en måte ikke, da.. vil nyte litt denne tilstanden. Deilig å ha masse energi og å være oppspilt! +++

 

Anonymkode: 62acf...209

Jeg ville fulgt det jeg og legen ble enige om. Når du er som nå at du glemmer så lønner det seg å ha det skrevet ned. Jeg hadde ikke stolt på meg selv.

Anonymkode: 2745c...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...