Gå til innhold

Hjemmesykepleie eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du måtte velge, enten ta en blodprøve 1 gang i måneden for å måle serumkonsentrasjon og administrere medisiner selv eller ville du valgt å ha hjemmesykepleie og ikke måtte ta blodprøve? 

Jeg må en av delene men syns det er vanskelig å velge, akkurat nå måler jeg serumkonsentrasjon en gang i mnd, men vurderer å bytte til hjemmesykepleie

Anonymkode: 2dcaa...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville hatt medisinene selv og blodprøve månedlig. 

Men hvorfor må du ta serum hver måned? 

Anonymkode: 0f538...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville hatt medisinene selv og blodprøve månedlig. 

Men hvorfor må du ta serum hver måned? 

Anonymkode: 0f538...9c3

Jeg må ta serum hver mnd for å "bevise" at jeg i det hele tatt tar medisinene siden jeg ikke får lov å være på TUD uten å ta medisiner grunnet dom.

Anonymkode: 2dcaa...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt blodprøve. Det kan være veldig frustrerende med hjemmesykepleien. De kommer aldri til samme tidspunkt så du må være hjemme. Det er styr nå du skal reise vekk. Spesielt hvis du impulsivt skal vekk. 

Jeg hadde hjemmesykepleie som styrte medisinene i fem år. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde valgt blodprøve. Det kan være veldig frustrerende med hjemmesykepleien. De kommer aldri til samme tidspunkt så du må være hjemme. Det er styr nå du skal reise vekk. Spesielt hvis du impulsivt skal vekk. 

Jeg hadde hjemmesykepleie som styrte medisinene i fem år. Aldri mer.

åh, da har jeg litt å tenke på..

Anonymkode: 2dcaa...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde valgt blodprøve. Det kan være veldig frustrerende med hjemmesykepleien. De kommer aldri til samme tidspunkt så du må være hjemme. Det er styr nå du skal reise vekk. Spesielt hvis du impulsivt skal vekk. 

Jeg hadde hjemmesykepleie som styrte medisinene i fem år. Aldri mer.

Det er mulig at det er din erfaring med hjemmesykepleien, men min erfaring er ikke det. Jeg får alltid medisinene til fast tidspunkt, og skal jeg reise bort så ordner de medisiner til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg hadde valgt blodprøve. Det kan være veldig frustrerende med hjemmesykepleien. De kommer aldri til samme tidspunkt så du må være hjemme. Det er styr nå du skal reise vekk. Spesielt hvis du impulsivt skal vekk. 

Jeg hadde hjemmesykepleie som styrte medisinene i fem år. Aldri mer.

Og bare forskjellige folk nesten. 

Anonymkode: 0f538...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du måtte velge, enten ta en blodprøve 1 gang i måneden for å måle serumkonsentrasjon og administrere medisiner selv eller ville du valgt å ha hjemmesykepleie og ikke måtte ta blodprøve? 

Jeg må en av delene men syns det er vanskelig å velge, akkurat nå måler jeg serumkonsentrasjon en gang i mnd, men vurderer å bytte til hjemmesykepleie

Anonymkode: 2dcaa...898

Så lenge jeg klarer å ta meds selv så velger jeg såklart det. En no brainer dette her.

Anonymkode: ea0ee...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (2 timer siden):

Det er mulig at det er din erfaring med hjemmesykepleien, men min erfaring er ikke det. Jeg får alltid medisinene til fast tidspunkt, og skal jeg reise bort så ordner de medisiner til det. 

Jeg fikk alltid medisiner med meg på tur, men det måtte avklares med lege først. Jeg glemte ofte å planlegge godt nok så jeg kom alltid på det kvelden før jeg skulle dra og da ble det litt ringing frem og tilbake. Ordnet seg alltid, men hjelpes så praktisk å bare ha medisinene liggende i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville også valgt å ta blodprøver. Mye lettere å styre medisinene sine helt selv.

Anonymkode: b5f96...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt blodprøver istedenfor hjemmesykepleie. Hadde hjemmesykepleie i ca 3 år og synes det var mye styr med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...