Gå til innhold

Hva er galt med forumet nå?


Dorthe

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg trykker meg inn på en tråd så åpner det seg i en ny fane og der ligger nye svar i tråden.  Det tok litt tid før jeg skjønte det og plutselig hadde jeg fem faner.  Dette blir i hvert fall jeg helt sprø av 😉.  Det samme skjer hvis man trykker på ny aktivitet og dermed var det tre nye fane fordi jeg trykket flere ganger siden siden ikke oppdaterte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå kom dette innlegget også opp i en ny fane og når jeg skriver dette kommer det antagelig i enda en ny fane.  

Og jeg bruker en IPad som er ganske ny og er helt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk innstillinger i nettleseren din, høres ut som om det er der problemet ligger.

Anonymkode: 8ac6c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var frustrerende. 🤣.  Bare hos meg altså.  Da ser jeg innom litt senere og håper at det har rettet seg 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Dette var frustrerende. 🤣.  Bare hos meg altså.  Da ser jeg innom litt senere og håper at det har rettet seg 🤭

Jeg ville ha prøvd å restarte nettbrettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (22 minutter siden):

Jeg ville ha prøvd å restarte nettbrettet. 

Det har jeg ikke gjort, men nå er det helt normalt.  Dette var helt sprøtt egentlig.  Selvfølgelig burde jeg ha restartet nettbrettet, men akkurat da det skjedde glemte jeg at det var en mulighet.  Takk for et godt råd, Vendi.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (5 minutter siden):

Det har jeg ikke gjort, men nå er det helt normalt.  Dette var helt sprøtt egentlig.  Selvfølgelig burde jeg ha restartet nettbrettet, men akkurat da det skjedde glemte jeg at det var en mulighet.  Takk for et godt råd, Vendi.😀

Bra det er helt normalt igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (12 timer siden):

Kupton er ikke her. Det er det som er galt med forumet.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...