Gå til innhold

Anbefal meg en stekespade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken stekespade har du til stekepanne som du vil anbefale videre? Jeg trenger å kjøpe ny ettersom den jeg har ble liggende på stekepanna og har smeltet litt.

Anonymkode: c2110...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvilken stekespade har du til stekepanne som du vil anbefale videre? Jeg trenger å kjøpe ny ettersom den jeg har ble liggende på stekepanna og har smeltet litt.

Anonymkode: c2110...d7b

Hvorfor må du ha hjelp for å finne en stekespade?

Anonymkode: a9ac3...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må du ha hjelp for å finne en stekespade?

Anonymkode: a9ac3...3ca

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor må du ha hjelp for å finne en stekespade?

Anonymkode: a9ac3...3ca

Fordi jeg brukte en del penger på en jeg ikke ble fornøyd med, så da tenkte jeg det ville være mer fornuftig å heller bruke penger på en stekespade som jeg vet er bra fordi andre har erfaring med at den er bra?

slabbedask skrev (42 minutter siden):

Dette.

 

Anonymkode: c2110...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fordi jeg brukte en del penger på en jeg ikke ble fornøyd med, så da tenkte jeg det ville være mer fornuftig å heller bruke penger på en stekespade som jeg vet er bra fordi andre har erfaring med at den er bra?

 

Anonymkode: c2110...d7b

Noen er mildt sagt merkelig om du legger ned så mye tid og krefter i å kjøpe en spatel....

Hadde det vært en stekePANNE hadde jeg forstått det, men en spatel koster liksom 15 kroner på ikea.

Anonymkode: a9ac3...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi jeg brukte en del penger på en jeg ikke ble fornøyd med, så da tenkte jeg det ville være mer fornuftig å heller bruke penger på en stekespade som jeg vet er bra fordi andre har erfaring med at den er bra?

 

Anonymkode: c2110...d7b

Enkelt og greit: om du har jern- eller stålpanne kan du godt bruke en gammeldags stekespade i metall, da slipper du å bekymre deg for stoffer fra plasten i spaden.

Har du teflonpanne må du bruke en plastspade (eller hva nå disse sorte er laget av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ulike stekepanner. En litt tykkere i silikon, som er genial og den jeg bruker mest. En større og tynnere i plast, til bruk f.eks. om jeg steker pannekaker. Har også en i metall som jeg kan bruke i jernpannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I denne tråden var det mange som blander stekepanne og stekespade… 

Anonymkode: a02f3...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I denne tråden var det mange som blander stekepanne og stekespade… 

Anonymkode: a02f3...1a8

Jeg skrev visst stekepanne, men mente stekespade, jeg har ikke stekepanne i silikon eller plast 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (30 minutter siden):

Jeg skrev visst stekepanne, men mente stekespade, jeg har ikke stekepanne i silikon eller plast 😅

Haha, skjønte det 😅

Anonymkode: a02f3...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvilken stekespade har du til stekepanne som du vil anbefale videre? Jeg trenger å kjøpe ny ettersom den jeg har ble liggende på stekepanna og har smeltet litt.

Anonymkode: c2110...d7b

Du trenger ikke kjøpe noe dyrt og fancy, jeg liker godt den de har på Kiwi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...