Gå til innhold

Jeg skal lage fotobok i julegave til mine foreldre, ville dere laget en ferdig fotobok hos f.eks fotoknudsen eller heller en scrapbook med innlimte bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal lage fotobok i julegave til mine foreldre med bilder fra hele året som har gått (2024). Ville dere satset på å lage en ferdig fotobok hos f.eks fotoknudsen eller heller en scrapbook med innlimte bilder? Gjerne begrunn valget også.

Anonymkode: 647f6...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80

Scrapbook er mye mer personlig, og kan fint bli en ting man pusler med frem til jul. Veldig god idé til julegave forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal lage fotobok i julegave til mine foreldre med bilder fra hele året som har gått (2024). Ville dere satset på å lage en ferdig fotobok hos f.eks fotoknudsen eller heller en scrapbook med innlimte bilder? Gjerne begrunn valget også.

Anonymkode: 647f6...065

Jeg er enig med Trinity80 i at en scrapbook er mye mer personlig og om du allerede har en del utstyr så slipper du jo alle utgifter med å begynne fra bunnen, for det koster jo litt. Fordelen er jo at du kan begynne nå og ta det litt etter litt, for det tar jo en del tid å lage den selv, men det kan jo bli riktig flott! Jeg hadde satt veldig stor pris på en slik gave i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Tenker du på julegave i mars? 

Det er litt vanskelig å vite uten å kjenne foreldrene dine, men det du lager selv krever jo mer innsats. Så hvis de setter pris på sånt, så bør du jo lime inn selv. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg ville laget fotobok og det er fordi jeg tror det er mer varig. Ting man limer inn selv, kan løsne og falle ut med tiden . Jeg bruker Cewe fotobok og er veldig fornøyd. Her kan man velge hvor mange bilder man vil ha på hver side, små eller store bilder. Man kan f.eks ha et stort bilde på en hel side hvis det er et bilde som er ekstra fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg ville laget fotobok og det er fordi jeg tror det er mer varig. Ting man limer inn selv, kan løsne og falle ut med tiden . Jeg bruker Cewe fotobok og er veldig fornøyd. Her kan man velge hvor mange bilder man vil ha på hver side, små eller store bilder. Man kan f.eks ha et stort bilde på en hel side hvis det er et bilde som er ekstra fint. 

Du kan også legge inn tekstbokser og skrive litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
Nicklusheletida skrev (7 timer siden):

Jeg ville laget fotobok og det er fordi jeg tror det er mer varig. Ting man limer inn selv, kan løsne og falle ut med tiden . Jeg bruker Cewe fotobok og er veldig fornøyd. Her kan man velge hvor mange bilder man vil ha på hver side, små eller store bilder. Man kan f.eks ha et stort bilde på en hel side hvis det er et bilde som er ekstra fint. 

Begge deler er fint og du har nok rett i at lim kan løsne med tiden. Jeg har laget flere fotobøker og gitt bort i gave, alltid veldig populært. Har laget flere til meg selv av egne naturbilder også, i noen år laget jeg en hvert år, nå har jeg ikke gjort det så det spørs om jeg må ta et oppsamlingsheat neste år. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...