Gå til innhold

Seroquel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg brukte seroquel en periode før for søvn. Funka ok. Men syns jeg ble litt «deppa» av de. Er dette en bivirkning?

Ble deprimert mens jeg brukte de. Lang og humpete vei i mellomtiden der. Nå tar jeg ingen medisiner men vurdere starten seroquel igjen pga tankekjør og uro

men nå er keg dårligere enn jeg var da j tok d sist og redd de vil gjøre meg mer deprimert 

 

erfaringer m at disse øker depresjon?

Anonymkode: 0be99...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De kan jo brukes som antidepressiva mot (bipolar) depresjon, så man skulle jo tro de virket motsatt. Men alle reagerer jo ulikt. Du var ikke deprimert i utgangspunktet da, siden du trengte dem for søvn? 

Jeg har merket at når jeg tar de på kvelden (lav dose for søvn), og akkurat idet de får effekt, så blir jeg litt forbigående pessimist og mister troen på planer jeg har vært gira på samme dag. Men det er ikke noe som vedvarer. 

Hvis du sliter med uro og tankekjør er det vel deilig å få roet ned og slappet litt av så du i hvert fall får en god natts søvn? 

Anonymkode: f478f...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De kan jo brukes som antidepressiva mot (bipolar) depresjon, så man skulle jo tro de virket motsatt. Men alle reagerer jo ulikt. Du var ikke deprimert i utgangspunktet da, siden du trengte dem for søvn? 

Jeg har merket at når jeg tar de på kvelden (lav dose for søvn), og akkurat idet de får effekt, så blir jeg litt forbigående pessimist og mister troen på planer jeg har vært gira på samme dag. Men det er ikke noe som vedvarer. 

Hvis du sliter med uro og tankekjør er det vel deilig å få roet ned og slappet litt av så du i hvert fall får en god natts søvn? 

Anonymkode: f478f...4b2

Nei var ikke det.

 

Anonymkode: 0be99...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De kan jo brukes som antidepressiva mot (bipolar) depresjon, så man skulle jo tro de virket motsatt. Men alle reagerer jo ulikt. Du var ikke deprimert i utgangspunktet da, siden du trengte dem for søvn? 

Jeg har merket at når jeg tar de på kvelden (lav dose for søvn), og akkurat idet de får effekt, så blir jeg litt forbigående pessimist og mister troen på planer jeg har vært gira på samme dag. Men det er ikke noe som vedvarer. 

Hvis du sliter med uro og tankekjør er det vel deilig å få roet ned og slappet litt av så du i hvert fall får en god natts søvn? 

Anonymkode: f478f...4b2

Jo men føler meg jo så rar når jeg tar den og også mer angstete ble jeg og

Men de skal jo ikke fungere sånn?

Anonymkode: 0be99...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo men føler meg jo så rar når jeg tar den og også mer angstete ble jeg og

Men de skal jo ikke fungere sånn?

Anonymkode: 0be99...910

Jeg ble «sånn». Helt gal faktisk. 

Men Seroquel er jo så bra! For man blir ikke avhengig. Så da kan den ikke ha noen fæle bivirkninger?! 

Anonymkode: b48d1...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...