Gå til innhold

Foretrekker dere tablett eller smeltetablett - Zyprexa


Glitter

Anbefalte innlegg

Jeg er satt fast på zyprexa. Har hittil tatt smeltetablett. Men vanlig tablett vil jo vare lenger? 

Hva gjør dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg er satt fast på zyprexa. Har hittil tatt smeltetablett. Men vanlig tablett vil jo vare lenger? 

Hva gjør dere? 

Jeg tok vanlig tablett og har aldri likt de smeltetablettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg tok vanlig tablett og har aldri likt de smeltetablettene. 

Jeg liker de for at de virker fort. Jeg har tatt de i stedetfor vival for det funker bedre. Men kanskje jeg skal gå på tabletter når jeg skal ta de fast? 

Og hvordan kan jeg unngå å spise for mye? 

 

Men herlighet for noen dyktige leger og psykologer jeg har møtt denne gangen. De tok meg veldig på alvor og de bare sender meg ikke ut uten en plan. Men jeg får veldig angst også for vet ikke hva jeg går til. 

Og de skjønte godt at jeg faktisk håper at det er en vrangforestilling for da kan jeg jo faktisk behandles. Hvis det derimot er ekte slik jeg tror så er jeg fortapt. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg liker de for at de virker fort. Jeg har tatt de i stedetfor vival for det funker bedre. Men kanskje jeg skal gå på tabletter når jeg skal ta de fast? 

Og hvordan kan jeg unngå å spise for mye? 

 

Men herlighet for noen dyktige leger og psykologer jeg har møtt denne gangen. De tok meg veldig på alvor og de bare sender meg ikke ut uten en plan. Men jeg får veldig angst også for vet ikke hva jeg går til. 

Og de skjønte godt at jeg faktisk håper at det er en vrangforestilling for da kan jeg jo faktisk behandles. Hvis det derimot er ekte slik jeg tror så er jeg fortapt. 

Å de virker fortere ja? Det visste jeg ikke, det er jo bra det da. 

Nei du må bare stå imot trangen til å spise, jeg får ekstra matlyst av risperdal og jeg. Sto imot og gikk ned 20 kilo men nå har jeg gått opp noen kilo, mistet kontroll i år. 

Det er bra du har møtt dyktige folk, det fortjener du og alle andre og. Og bra de lager en plan. 

Jeg trodde alt jeg opplevde var ekte og tror vel det fremdeles med AP stenger av og beskytter mot sånt, det kan bli for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Å de virker fortere ja? Det visste jeg ikke, det er jo bra det da. 

Nei du må bare stå imot trangen til å spise, jeg får ekstra matlyst av risperdal og jeg. Sto imot og gikk ned 20 kilo men nå har jeg gått opp noen kilo, mistet kontroll i år. 

Det er bra du har møtt dyktige folk, det fortjener du og alle andre og. Og bra de lager en plan. 

Jeg trodde alt jeg opplevde var ekte og tror vel det fremdeles med AP stenger av og beskytter mot sånt, det kan bli for mye. 

Ja, det føles jo veldig ekte ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja, det føles jo veldig ekte ut. 

Ja det gjør det og det er en del av meg på godt og vondt for det har jo vært der hele livet, det er tomt nå uten. Men jeg hadde jo positive opplevelser også, det er det jeg savner. Men man kan ikke få i pose og sekk, man må velge det bort ved å ta AP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ja det gjør det og det er en del av meg på godt og vondt for det har jo vært der hele livet, det er tomt nå uten. Men jeg hadde jo positive opplevelser også, det er det jeg savner. Men man kan ikke få i pose og sekk, man må velge det bort ved å ta AP. 

Det er sant. Jeg har ingenting positivt med at universet straffer meg. Så hvis det virkelig er vrangforestillinger slik de sier så vil jeg ha det vekk. Er nok fortapt hvis det ikke virker. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker vanlig tabletter ettersom jeg misliker både konsistensen og søtsmaken på smeltetabletten.

Anonymkode: 07880...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (22 minutter siden):

Det er sant. Jeg har ingenting positivt med at universet straffer meg. Så hvis det virkelig er vrangforestillinger slik de sier så vil jeg ha det vekk. Er nok fortapt hvis det ikke virker. 

Det virker nok :) Jeg snakker om åndelige ekstatiske opplevelser, å savner det. Har til og med fått orgasme av energiene. Det finnes både gode og dårlige energier, du har nok de dårlige. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Det virker nok :) Jeg snakker om åndelige ekstatiske opplevelser, å savner det. Har til og med fått orgasme av energiene. Det finnes både gode og dårlige energier, du har nok de dårlige. 

Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...