Gå til innhold

Brintellix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Syns det er lista lite bivirknkinger. Mest bekymra for mentale bivirknkninger

Jeg trenger mer opplevelse av glede og mening og kjenne på litt normale følelser og mindre uro og klarere hode. Vet ikke hvilke symptomer du hadde?

Anonymkode: b34e4...fc7

Jeg tror ikke man kjenner på mer glede av mening av AD, for man kan bli litt flat. Men det tar vekk det verste mørket og gjør kanskje at man ikke overtenker absolutt alt. Så da kan man fungere og gjøre ting man liker og det føles jo mye bedre. Det tar vekk bunnen mer enn det gir deg glede og gode følelser. Jeg hadde mye mørke tanker, og det var vanskelig å gjøre noen ting. Klarte ikke sette igang oppgaver. Men en persons erfaring sier ganske lite om hvordan det blir for deg. Du må bare prøve deg frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sokk skrev (31 minutter siden):

Jeg tror ikke man kjenner på mer glede av mening av AD, for man kan bli litt flat. Men det tar vekk det verste mørket og gjør kanskje at man ikke overtenker absolutt alt. Så da kan man fungere og gjøre ting man liker og det føles jo mye bedre. Det tar vekk bunnen mer enn det gir deg glede og gode følelser. Jeg hadde mye mørke tanker, og det var vanskelig å gjøre noen ting. Klarte ikke sette igang oppgaver. Men en persons erfaring sier ganske lite om hvordan det blir for deg. Du må bare prøve deg frem. 

Ja hovedproblemet er jo at det er ingen glede gode følelser eller mening. Eller fokus.

det er jo å være flat ..

Anonymkode: b34e4...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ikke ad hjelpe til med å løfte humøret litt.? Ergo gjøre at man kjenner på gode følelser og ikke er helt apatisk og panisk?

Anonymkode: b34e4...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig hypoman av Brintellix, og hypomanien begynte å utvikle psykotiske symptomer. Ble tatt av den etter en uke. 

Men hadde ellers ingen bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (43 minutter siden):

Jeg ble veldig hypoman av Brintellix, og hypomanien begynte å utvikle psykotiske symptomer. Ble tatt av den etter en uke. 

Men hadde ellers ingen bivirkninger. 

Det hørtes jo ikke bra ut

er det eneste ad du har blitt slik av?

gikk d over igjen når du slutta?

Føles hypomani utløst av medisin ut som noe annet enn angst?

Anonymkode: b34e4...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hørtes jo ikke bra ut

er det eneste ad du har blitt slik av?

gikk d over igjen når du slutta?

Føles hypomani utløst av medisin ut som noe annet enn angst?

Anonymkode: b34e4...fc7

Nei har blitt det tre ganger. I tillegg til hypomanier uten påvirkning av medisiner. 

Føles ikke ut som angst nei. Det overgår alt annet. Blir mer lykkelig enn da jeg fødte mine barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...