Gå til innhold

Daglig hodepine i flere mnd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Regner med det skyldes langvarig stress. Har gjort det jeg kan for å redusere stresset og kan ikke gjøre mer. Jeg har heller ingen virkning av paraset (jeg har ikke hatt et overforbruk av det heller). Hva er neste steg? Jeg vil ikke bry legen min med dette, får sikkert bare beskjed om å ta meg sammen. 

Anonymkode: d8f4e...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må jo nesten gå til legen. Forstår ikke hva du mener med å "bry legen". Det er jo jobben hans. Hvis alle tenkte som deg så hadde legen din vært arbeidsløs.

Anonymkode: 28a19...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Regner med det skyldes langvarig stress. Har gjort det jeg kan for å redusere stresset og kan ikke gjøre mer. Jeg har heller ingen virkning av paraset (jeg har ikke hatt et overforbruk av det heller). Hva er neste steg? Jeg vil ikke bry legen min med dette, får sikkert bare beskjed om å ta meg sammen. 

Anonymkode: d8f4e...bf5

Jeg hadde utvilsomt gått til lege om en hodepine hadde vart i flere måneder. Det er ikke normalt og må sjekkes nærmere.

Anonymkode: d1117...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor i hodt gjør det vondt? Har du andre symptomer?

Anonymkode: 13aac...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor i hodt gjør det vondt? Har du andre symptomer?

Anonymkode: 13aac...89e

Det er i tinningene. 
Ja, jeg er mer og mer sliten og har muskelsmerter i brystkassen, ryggen og nakken, stadig større hukommelsessvikt (korttids), angst (vi helst isolere meg),oppblåst mage, gradvis økende irritabilitet, migrene hver uke (det er annerledes enn hodepinen jeg nevner i HI), alvorlig neglebiting. 

Anonymkode: d8f4e...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...