Gå til innhold

Dr.Dahl Hva må til???


Gjest rinnveig

Anbefalte innlegg

Kan man be selv om og legges inn på sykehuset?Jeg er for tiden ikke i stand til og ta vare på meg selv overhodet.Putter i meg alt jeg kommer over av medikamenter,for og slippe og føle og tenke.Klarer ikke og stå opp av sengen,tar ikke telefonen og ljuger om alt til alle.Sluttet hos psykolog i fjor,og ljuger til foreldrene mine og sier at jeg fortsatt går dit.Jeg har ingen penger,klarer ikke og få meg jobb,klarer ikke en gang og prøve og skaffe meg trygd.Hva skal jeg gjøre??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man be selv om og legges inn på sykehuset?

Ja, det kan man.. det kalles frivillig innleggese..

paragraf 4. etteller annet..

Det varierer nok litt fra sted til sted hvor syk man må være for å bli lagt inn.. og handlekraften til den enkelte lege.

Jeg tror ikke at du kan gjøre sånn som naboen min som bare stiller opp på psykehuset..

Du må nok ta kontakt med en lege først..

Og...vet ikke hvor dramatisk ting er for deg nå..

Men man har psykiatriske dagavdelinger rundt omkring..og de tar i mot folk.. og da trenger man ikke se syk ut 24 timer i døgnet.

Sluttet hos psykolog i fjor,og ljuger til foreldrene mine og sier at jeg fortsatt går dit.

..Var det spesielle omstendigheter som gjorde at du sluttet..?

Hva med å ta kontakt med psykologen igjen, hvis det er så vanskelig nå...

Vet ikke helt om du ble noe klokere.. men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Du kan selv be om innleggelse, men jeg vil tro at din sak står sterkere/du får raskere plass om du blir henvist fra allmennlegen din.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...