Gå til innhold

Selvtilfredshet.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-

Hva tenker dere om det? 

Jeg tenker det handler om folk som mener deres handlinger bør få ros og etterfølges.

Uansett verdi. De selvtilfredse etterspør eller reflekterer aldri over verdien i det de ytrer. 

Hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Hva tenker dere om det? 

Jeg tenker det handler om folk som mener deres handlinger bør få ros og etterfølges.

Uansett verdi. De selvtilfredse etterspør eller reflekterer aldri over verdien i det de ytrer. 

Hva tenker dere? 

Narsissister? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Narsissister? 

Nei. Jeg vil ikke gå dit 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om det? 

Jeg tenker det handler om folk som mener deres handlinger bør få ros og etterfølges.

Uansett verdi. De selvtilfredse etterspør eller reflekterer aldri over verdien i det de ytrer. 

Hva tenker dere? 

Mener du at du får for lite ros?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 timer siden):

Hva tenker dere om det? 

Jeg tenker det handler om folk som mener deres handlinger bør få ros og etterfølges.

Uansett verdi. De selvtilfredse etterspør eller reflekterer aldri over verdien i det de ytrer. 

Hva tenker dere? 

Har du begynt på din selvbiografi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De er arrogante, innbilske og overlegne. Vanskelige å måtte forholde seg til på jobb og privat

Anonymkode: fa521...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
nachnoo skrev (3 timer siden):

Har du begynt på din selvbiografi?

Nei. Men jeg burde. Har vurdert om jeg skulle testet ut ved å skrive dagbok her faktisk, for min oppvekst skiller seg markant ut fra mange her sin. Å bli født og vokse opp der jeg gjorde er en helt fremmed verden for mange i Norge, med familiebakgrunn og kultur. Og jeg ville jo fått kritikk her, sånn at om boken fikk terningkast 1, så ville jeg allerede vært godt herdet 😀 

Får tenke på det. Det er mange gode og oppsiktsvekkende historier jeg kunne fortalt ihvertfall. Jeg er bare, med rette,  skeptisk til om jeg er god nok som forfatter. Veldig skeptisk egentlig 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
cathlin skrev (5 timer siden):

Mener du at du får for lite ros?

Jeg får nesten alltid bare hyggelige tilbakemeldinger, og det setter jeg stor pris på også. Men det største komplimentet er når noen kommer med kritikk. At de har så mye tillit til meg at de tør å si fra. DET er jeg utrolig glad for. Som ei sa til meg : jeg hadde skikkelig vondt i magen før jeg sa til deg. Men det gikk jo bra. 

Den satt ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...