Gå til innhold

Ad og følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk sier man blir veldig flat av ad

Men sånn jeg føler meg nå har jeg ingen lyst interesse eller følelser eller tilknytning til noe/noen

ikke noe normalt følelsesliv

hvordan er det da å ha ad? Skal ikke dette hjelpe en å få opp den lysta og de gode følelsene?

Anonymkode: ea669...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-

Kanskje meningen ikke er å føle et tilfredstillende følselselsliv, men komme ut av depresjonen sånn at man er i tilstand til å føle det etterhvert? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Kanskje meningen ikke er å føle et tilfredstillende følselselsliv, men komme ut av depresjonen sånn at man er i tilstand til å føle det etterhvert? 

 

Men det er jo den manglende interessen og meningen og følelsene som er depresjonen.. holder det ikke ut å være så care og panisk?

Jeg skjønner bare ikke hva ad gjør som løfter en ut av depresjonen om den ikke hjelper en med dette?

Anonymkode: ea669...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er jo den manglende interessen og meningen og følelsene som er depresjonen.. holder det ikke ut å være så care og panisk?

Jeg skjønner bare ikke hva ad gjør som løfter en ut av depresjonen om den ikke hjelper en med dette?

Anonymkode: ea669...c48

Det tar jo tid. Å være likeglad er ikke ok, men det er bedre enn å se mørkt på alt? Så virker det etterhvert hvor man slutter med medisiner og ting føles bedre. Som sagt kan det ta tid, og også prøve å være mer altiv osv.

Det kan jo være verdt å prøve andre slag Ad kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det tar jo tid. Å være likeglad er ikke ok, men det er bedre enn å se mørkt på alt? Så virker det etterhvert hvor man slutter med medisiner og ting føles bedre. Som sagt kan det ta tid, og også prøve å være mer altiv osv.

Det kan jo være verdt å prøve andre slag Ad kanskje?

Jeg ser jo mørkt på alt og blir desperat fordi det eneste jeg kjenner er panikk og ingenting vanlig gode følelser

går ikke på ad

men tenker jeg trenger noe for å hjelpe meg. Men redd for d hvis d skal gjøre neg enda mer care

Anonymkode: ea669...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser jo mørkt på alt og blir desperat fordi det eneste jeg kjenner er panikk og ingenting vanlig gode følelser

går ikke på ad

men tenker jeg trenger noe for å hjelpe meg. Men redd for d hvis d skal gjøre neg enda mer care

Anonymkode: ea669...c48

Jeg syns du skal prøve da. De hjslp jo meg. Selv om det tok tid. Følte meg ikke flat osv, men litt mer likegyldig da. Ble jo bra etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Jeg syns du skal prøve da. De hjslp jo meg. Selv om det tok tid. Følte meg ikke flat osv, men litt mer likegyldig da. Ble jo bra etterpå. 

Det er så risky.

hvilken type tok du?

Anonymkode: ea669...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skal en ad liksom gjøre for å få en ut av depresjon og angst hvis den ikke gjør en mer avslappa og i kontskt med følelser og mening?

Anonymkode: ea669...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...