Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn interessert i å pynte til påske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men noen koselige påskekyllinger, pene blomster, påskegardiner og ei lita duk?

Spør på vegne av madammen.

Anonymkode: 9a350...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Huff, fordi det er kjedelig. Må rydde inn og ut av esker. Hvorfor ikke bare ha det samme i leiligheten hele året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg skrev i en tråd her at jeg liker å pynte til påske, og ingen damer i tråden var enige 

De samne damene elsker påskeegg da. Med godteri og de skal kooose seg. 

Så ja... 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (18 minutter siden):

Jeg skrev i en tråd her at jeg liker å pynte til påske, og ingen damer i tråden var enige 

De samne damene elsker påskeegg da. Med godteri og de skal kooose seg. 

Så ja... 🙃

Hvorfor er du så fiendtlig innstilt?

Anonymkode: 91627...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Men noen koselige påskekyllinger, pene blomster, påskegardiner og ei lita duk?

Spør på vegne av madammen.

Anonymkode: 9a350...810

Ja, litt underlig det der. Også menn liker julehygge og påskekos, men det skal helst skje av seg selv. Om mor eller svigermor er på vei kan de finne på å bidra, da.

 

 

☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er du så fiendtlig innstilt?

Anonymkode: 91627...3f3

Fiendlig innstilt? 

Jeg skrev at påsken var høytidem jeg setter mest pris på og at jeg pynter mye 🙂

Og de andre i tråden: neh...jeg legger kanskje på en gul løper.. eller tar fram et gult lys. Eller har et par påskekyllinger framme

 Jeg sa ikle ett ord  om det. Ikke ett eneste. 

Så ble det snakk om påskeegg og godteri. Som jeg syns er feil mot voksne. 

Se den tråden du, og spør hvem som er "fiendtlig innstilt" 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (18 minutter siden):

Ja, litt underlig det der. Også menn liker julehygge og påskekos, men det skal helst skje av seg selv. Om mor eller svigermor er på vei kan de finne på å bidra, da.

 

 

☺️

Ha ha, må le av den siste setningen der. Husker hvor flink min x- mann var hver gang hans mor skulle komme på besøk. Å få skryt av mamma ( Og det fikk han til gangs ) var viktig. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ha ha, må le av den siste setningen der. Husker hvor flink min x- mann var hver gang hans mor skulle komme på besøk. Å få skryt av mamma ( Og det fikk han til gangs ) var viktig. 🤣

Ja. Det vil din sønn også kjenne på. Menn ELSKER mødrene sine ut livet 🙂 og vil alltid gjøre seg fortjent til ros og beskytte dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Fiendlig innstilt? 

Jeg skrev at påsken var høytidem jeg setter mest pris på og at jeg pynter mye 🙂

Og de andre i tråden: neh...jeg legger kanskje på en gul løper.. eller tar fram et gult lys. Eller har et par påskekyllinger framme

 Jeg sa ikle ett ord  om det. Ikke ett eneste. 

Så ble det snakk om påskeegg og godteri. Som jeg syns er feil mot voksne. 

Se den tråden du, og spør hvem som er "fiendtlig innstilt" 

 

Du er litt kranglete nå. Vi vet du ikke liker påske egg til voksne. Sånn er det.

Anonymkode: 9a350...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Huff, fordi det er kjedelig. Må rydde inn og ut av esker. Hvorfor ikke bare ha det samme i leiligheten hele året?

Prøv å få madammen til å forstå det!

Anonymkode: 9a350...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Jeg skrev i en tråd her at jeg liker å pynte til påske, og ingen damer i tråden var enige 

De samne damene elsker påskeegg da. Med godteri og de skal kooose seg. 

Så ja... 🙃

Er du dypt nedi rødvinsflaska sånn som du har holdt på her inne idag?

Du er så jævlig meggete.

Anonymkode: 283f9...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er du dypt nedi rødvinsflaska sånn som du har holdt på her inne idag?

Du er så jævlig meggete.

Anonymkode: 283f9...469

Imponerende ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og er heller ikke spesielt interessert i å pynte til påske. Det er ikke en høytid jeg "feirer" på samme måte som jeg feirer jul. Jeg elsker å pynte til jul!

Noen ganger tar jeg frem et gult kubbelys, tror det er omtrent den eneste påskepynten jeg har.

Men ser ingenting galt i om noen ønsker å pynte til påske, det er jo bare koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Her pynter vi ikke til påske, det gjorde vi da barna vokste opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du dypt nedi rødvinsflaska sånn som du har holdt på her inne idag?

Du er så jævlig meggete.

Anonymkode: 283f9...469

Jeg er dypt nedi andre kaffekoppen nå, og kan være kranglete :)

Det må være rom for å se ting fra en annen side uten å bli utsatt for personangrep. Det er kun min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri pyntet til påske, selv som kvinne med barn. Vi har påskeegg full av godis. Og set holder mer enn nok. 

 

Anonymkode: e8781...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (På 28.3.2024 den 9.42):

Jeg er kvinne og er heller ikke spesielt interessert i å pynte til påske. Det er ikke en høytid jeg "feirer" på samme måte som jeg feirer jul. Jeg elsker å pynte til jul!

Noen ganger tar jeg frem et gult kubbelys, tror det er omtrent den eneste påskepynten jeg har.

Men ser ingenting galt i om noen ønsker å pynte til påske, det er jo bare koselig.

Jeg synes heller ikke påskepynting er så viktig, og jeg pyntet ikke i alle de årene vi alltid dro bort på påskeferien. De siste årene har vi vært mer hjemme, og da synes jeg det er hyggelig å ta fram den lille påskepynten jeg har pluss kjøpe gule lys, blomster og servietter. Men det kan overhodet ikke måle seg med jula :) 

Ekstra skrev (På 28.3.2024 den 0.38):

Ja, litt underlig det der. Også menn liker julehygge og påskekos, men det skal helst skje av seg selv. Om mor eller svigermor er på vei kan de finne på å bidra, da.

 

 

☺️

Ja, særlig det uthevede kjenner jeg godt igjen fra min eksmann, som ble stadig mer lik Grinchen som stjal julen, og klagde og motsatte seg all ordning og fiksing, men som storkoste seg når alt var i boks. Jeg har hørt tilsvarende fra andre. Rart og trist at noen som selv hadde tindrende barneøyne på julaften etter mors forberedelser nærmest vil nekte egne barn å oppleve det samme. 
 

Det er utrolig deilig å nå ha en mann som er med og drar lasset når det gjelder slikt som innkjøp, rengjøring og matlaging i jula. Men det er fortsatt meg som kvinnen i huset som har hvovedansvar for julepyntingen. Forskjellen er at jeg nå har mer tid og ork, ettersom jeg avlastes på alt det andre. Og ikke minst at han eksplisitt setter pris på at jeg gjør ting så hyggelig hjemme, både mht pynting og borddekking ol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...