Gå til innhold

Har kjæresten min vært utro med meg? Se hva hun legger ut på insta:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min på 1 år slo opp med meg og 1 uke senere poster hun denne meldingen på Instagramen sin og tagger en gutt, som tidligvis er hennes nye kjæreste. Basert på meldingen virker det jo som at hun liker han iks? Men hvordan kan hun ha fått følelser for han bare på 4 dager, tror dere hun var utro med meg og snakka med han mens vi var sammen?  (Hun har heller aldri skrevet sånt langt melding til meg da jeg hadde bursdag) 

 

"Gratulerer med dagen til den eneste og unike Liam, som allerede fyller 19 år! Tiden flyr som faen :p.. Du er den hyggelige, søteste, respektfulle, peneste, mest kjekke, sjarmende gutten kjent på denne jorden, du er min og bare min, ingen er like kule og morsomme som deg, du er som en sjelden enhjørning og en engel i en verden full av demoner. Det er ingen vits i å leve hvis jeg ikke kan være med deg, du gjør livet mitt så mye morsommere, og bare du kan gjøre det. Når jeg er sammen med deg, glemmer jeg alle mine problemer, store og små. Og øynene dine er så vakre wow, du er rett og slett perfekt 😍 Latteren og stemmen din, aww nei, de er for søte, du er for søt 😏 Jeg er dessverre din største simp stakkars deg, men du klarer deg. :p Hvis du leser dette nå, ha en god dag Liam, og jeg håper du hadde en fin bursdag! Klem, min søte gutt 🫶"

Anonymkode: 4a18f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er helt umulig for oss å vite hva som har skjedd her, vi kjenner henne ikke.

Det beste du kan gjøre er å blokkere henne og gå videre, ikke plag deg selv med dette.

Anonymkode: 7c9cb...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...