Gå til innhold

Mennesker med it- faktor.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-

Noen av dem som bare sjarmerer så mange i senk. Uamsett hva de sier. Jeg har tenkt på det. Sånn objektivt så er det ufattelig mange hyggelige, pene, morsomme og interessante  mennesker. Det kryr av dem. 

Men de få som bare går rett hjem. 

Jeg tar eksempel i Øde Nerdrum. Han er arrogant og nedlatende og som en figur fra et stykke av Ibsen. 

Men. Så er han så EKTE. Han later ikke som- han er seg selv. Og ikke minst behandler han andre bra! DET er viktigst. 

Nå var han bare ett eksempel på mennesker som kommer gjennom ( personlig liker jeg faren bedre, men han er ikke akkurat generøs av seg 🙃 ) Øde byr på seg selv.

Har dere eksempler på sånne mennesker som er såkalt " hel ved" ?  ( bare dere ikke kommer med Harald Eia så kommenterer jeg ikke 😁

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av kjentfolk så ha har Erik Thorsvedt blitt litt der for meg. Har sett ham i den nye serien "Spillet" nå og han utmerker seg som en av de virkelig positive, stødige og omsorgsfulle mennesker som klarer å inspirere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...