Gå til innhold

Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Nei nei. Partysvensker er over alt i større byer 😀 mange kjekke. Men smarte? ... jeg lar det være et retorisk spørsmål 😁

Så jeg leser deg slik at du mener fyll og party nedgraderer andres intelligens? 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så jeg leser deg slik at du mener fyll og party nedgraderer andres intelligens? 

Anonymkode: f71a3...01f

Les meg på annen måte 😀 nornemn kler å slå seg løs. Ingen er så blide og runde som nordnenn på fylka. Da komner ofte det beste fram 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Les meg på annen måte 😀 nornemn kler å slå seg løs. Ingen er så blide og runde som nordnenn på fylka. Da komner ofte det beste fram 😊

Ro ro til fiskeskjær 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (20 minutter siden):

Jeg har aldri sagt jeg ikke liker harry. Jeg gjør det. Jeg syns det er en sjarm med norsk kultur. 

Harry er ikke norsk kultur. Ta deg en tur til Arvika, hvilken helst dag i uka, så skal de få se og høre svensk ungdom.

Anonymkode: 99c79...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del av norsk kultur. Det er en flau del av norsk kultur, men still... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ro ro til fiskeskjær 

Anonymkode: f71a3...01f

Jeg har skrevet det her før. Jeg liker mer av norsk kultur enn mange nordnenn ser ut til å gjøre, og dessuten er nordmenn kjent for å være hyggelige når de drikker. Nå er det muligens ikke noe poeng i å bli dritings, men det er ikke så farlig heller så lenge folk bare har det gøy? 

Det har vært litt bråk i natt, men ikke mer enn man kan forvente, og det er tross alt et fåtall..

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 timer siden):

Jeg har skrevet det her før. Jeg liker mer av norsk kultur enn mange nordnenn ser ut til å gjøre, og dessuten er nordmenn kjent for å være hyggelige når de drikker. Nå er det muligens ikke noe poeng i å bli dritings, men det er ikke så farlig heller så lenge folk bare har det gøy? 

Det har vært litt bråk i natt, men ikke mer enn man kan forvente, og det er tross alt et fåtall..

Hvilken kultur og hvilket land er du fra? Enda en ting. Hvorfor tror du jeg bryr meg om hva du mener om nordmenn personlig? Jeg er stolt av å være nordmenn og stolt av Norge som et land. 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rånefest i Strømstad er jo bare blodharry. Punktum. Men jeg ble flauere over det før, for 10-20-30 år siden. Nå gidder jeg ikke tenke så mye på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 9.06):

Hvilken kultur og hvilket land er du fra? Enda en ting. Hvorfor tror du jeg bryr meg om hva du mener om nordmenn personlig? Jeg er stolt av å være nordmenn og stolt av Norge som et land. 

Anonymkode: f71a3...01f

Jeg er født i en kultur hvor alle gauler og skriker og lager drana UTEN særlig alkoholinntak! Og jeg ser iblant hunoren. Andre ganger tror jeg hodet mitt eksploderer! For du må ikke tror at alt ikke er ALLES sak. Her er det full innblanding og krav om å bry seg. Hver eneste gang. 

I rest my case og da er rånere kun et lite lyspunkt faktisk! 

( men det har vært LITT unødvendig tull denne påsken. Fa på nordnenn på fjellet. Men frendeles...ikke så veldig farlig ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg er født i en kultur hvor alle gauler og skriker og lager drana UTEN særlig alkoholinntak! Og jeg ser iblant hunoren. Andre ganger tror jeg hodet mitt eksploderer! For du må ikke tror at alt ikke er ALLES sak. Her er det full innblanding og krav om å bry seg. Hver eneste gang. 

I rest my case og da er rånere kun et lite lyspunkt faktisk! 

( men det har vært LITT unødvendig tull denne påsken. Fa på nordnenn på fjellet. Men frendeles...ikke så veldig farlig ) 

Høres ut som Italia.

Anonymkode: 20bad...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres ut som Italia.

Anonymkode: 20bad...d2c

Whatever! Jeg er fed up.

Men...jeg bevarer humøret så godt jeg kan. 

I dag møtes hele klanen til middag. Det er tross alt påskeaften. 

Men jeg meldte meg ut. Og det skal sies : uten løgn og unnskyldninger 🙃

Men jeg stiller i morgen da. Da skal alle ungene få påskeeggene sine! DEM fortjener det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rånefesten i Strømstad er vel ikke akkurat noe verre enn nordmenns grinefester i Spania.  Finnes det fremdeles når folk drar på chartertur?  Nordmenn (turister) har et underlig forhold til alkohol.  Jo mer, jo bedre for en billig penge.  Mannen påstår at mange  drikker mest mulig før de skal hjem for å ha mest mulig billig alkohol i blodet før de går på flyet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Dorthe skrev (12 minutter siden):

Rånefesten i Strømstad er vel ikke akkurat noe verre enn nordmenns grinefester i Spania.  Finnes det fremdeles når folk drar på chartertur?  Nordmenn (turister) har et underlig forhold til alkohol.  Jo mer, jo bedre for en billig penge.  Mannen påstår at mange  drikker mest mulig før de skal hjem for å ha mest mulig billig alkohol i blodet før de går på flyet 😉

Men

.. John Irving tror nordnenn er depresvie. Sånn av natur? 

Det er jeg ikke enig i. Men nordmenn har en veldig fasinerende historie. Brutal med vikingene. Enormt mye slit siden kun hav og vanskelig jordsmonn pga klima gjorde MYE vanskelig... i mange generasjoner. Dere er et skikkelig fhigterfolk! Og derfor elsker jeg Hansun. Han beskrev det så bra ( om muligens ikke best ? )

Så ja. Når dere hadde mulighet til å feste... ikke sant? 

Det er ikke sånn at ALT er med gjennom historien. Men en liten tynn tråd? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Whatever! Jeg er fed up.

Men...jeg bevarer humøret så godt jeg kan. 

I dag møtes hele klanen til middag. Det er tross alt påskeaften. 

Men jeg meldte meg ut. Og det skal sies : uten løgn og unnskyldninger 🙃

Men jeg stiller i morgen da. Da skal alle ungene få påskeeggene sine! DEM fortjener det 😅

Får ikke de voksne påskeegg?

Jeg fikk i dag. Det var koselig.

Anonymkode: 20bad...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får ikke de voksne påskeegg?

Jeg fikk i dag. Det var koselig.

Anonymkode: 20bad...d2c

Nei 😀 jeg gir ikke voksne påskeegg nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 timer siden):

Jeg er født i en kultur hvor alle gauler og skriker og lager drana UTEN særlig alkoholinntak! Og jeg ser iblant hunoren. Andre ganger tror jeg hodet mitt eksploderer! For du må ikke tror at alt ikke er ALLES sak. Her er det full innblanding og krav om å bry seg. Hver eneste gang. 

I rest my case og da er rånere kun et lite lyspunkt faktisk! 

( men det har vært LITT unødvendig tull denne påsken. Fa på nordnenn på fjellet. Men frendeles...ikke så veldig farlig ) 

Kan du ikke si hvilket land det er? En slik kultur ville jeg ikke tilsatt meg selv til å leve under. Hadde jeg hatt sånne folk rundt meg hadde jeg vist fuck fingeren og gått. 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Nei 😀 jeg gir ikke voksne påskeegg nei. 

Merkelig. Alle burde fått. Jeg fikk til og med påskeegg i skibakken. 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du ikke si hvilket land det er? En slik kultur ville jeg ikke tilsatt meg selv til å leve under. Hadde jeg hatt sånne folk rundt meg hadde jeg vist fuck fingeren og gått. 

Anonymkode: f71a3...01f

😂 det hender det at jeg gjør også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Merkelig. Alle burde fått. Jeg fikk til og med påskeegg i skibakken. 

Anonymkode: f71a3...01f

Jeg lar barn være i fokus jeg. Det er helt sikkert noe jeg ikke har skjønt... 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg lar barn være i fokus jeg. Det er helt sikkert noe jeg ikke har skjønt... 🙃

Påsken er for jo for jesus? 

Anonymkode: f71a3...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...