Gå til innhold

Flat av ad


Zyprexus

Anbefalte innlegg

Zyprexus

Hei!

Det er jo kjent at en kan bli flat i følelsene av antideprisiva. Men er dette symptomer som kommer i perioder eller er det der alltid? Jeg har av og til perioder da ikke noe gleder meg, kommer ofte når angsten er bra, og jeg ikke har bekymringer. Hvordan vet jeg om dette er av ad? Er det noe å gjøre med dette uten å trappe ned/slutte?

Medisinen er i mitt tilfelle Remeron 30 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ved ad så er det vel der hele tiden. 

Om dette begynte i stunden etter du begynte på ad og du ikke hadde det før eller i like stor grad før så vet du at det er pga ad. 

Anonymkode: 05954...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enten flat eller veldig trist /høy angst.

Anonymkode: a6d77...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er enten flat eller veldig trist /høy angst.

Anonymkode: a6d77...967

På ad? 

Anonymkode: 32b7d...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Zyprexus skrev (17 minutter siden):

Hei!

Det er jo kjent at en kan bli flat i følelsene av antideprisiva. Men er dette symptomer som kommer i perioder eller er det der alltid? Jeg har av og til perioder da ikke noe gleder meg, kommer ofte når angsten er bra, og jeg ikke har bekymringer. Hvordan vet jeg om dette er av ad? Er det noe å gjøre med dette uten å trappe ned/slutte?

Medisinen er i mitt tilfelle Remeron 30 mg.

Følte jg ble slik på remeron før d utvikla seg til mye mer deprimert og angst🤯 har slutta men er sånn fortsatt så vet kkke om d skyldtes den

Anonymkode: 32b7d...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg begynte på ad var det et angst helvete i 3 uker ved oppstart. Så slapp angsten taket og da slapp det virkelig. 
Ja, en blir litt flatere, men det går seg til etterhvert. 
man bryr seg ikke om, og reagerer på småting en før ble lei seg av. Og bra er det. 
cipralex 10 mg. Alternativet er jo å slite med angsten 

Anonymkode: c3dfc...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...