AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 Skrevet 15. august 2025 Everybody skrev (På 12.8.2025 den 23.41): Da har jeg fått de nye skoene mine. Wow for noen sko. Skikkelig imponert. 👏👏👏 Anonymkode: 1a3f6...b5b 1 Siter
Everybody Skrevet 15. august 2025 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wow for noen sko. Skikkelig imponert. 👏👏👏 Anonymkode: 1a3f6...b5b Takk. Bruker dem hver dag. 0 Siter
Everybody Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 (endret) Hallo. Endret 23. november 2025 av Everybody 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. november 2025 Forfatter Skrevet 24. november 2025 Sett på bakgrunn av en resultatorientert tidshorisont iverksettes incitamentet i tilknytning til løsningen. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. november 2025 Skrevet 25. november 2025 Dette skjedde for mange år siden. Vi er blot et minne.. 0 Siter
Everybody Skrevet 25. november 2025 Skrevet 25. november 2025 psykedeliker skrev (På 24.11.2025 den 11.16): Sett på bakgrunn av en resultatorientert tidshorisont iverksettes incitamentet i tilknytning til løsningen. I den grad tiltakets operasjonalisering forutsetter en adaptiv omstillingsprosess, må incitamentets intensjon forankres i et helhetlig rammeverk som harmoniserer både de strategiske føringene og den praktiske implementeringen. 1 Siter
Ekstra Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Everybody skrev (9 timer siden): Det er vel en myte at flertallet i Norge er blonde, så tror dette kartet lyver litt. På den annen side - da jeg selv bodde i Sør-Europa en periode for mange år siden, ble jeg omtalt som blond, selv om jeg har mørkt hår. Jeg var vel blond etter deres standard, og har blå øyne. Husker bare det var uvant for meg å omtales som blond 0 Siter
Everybody Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Everybody skrev (12 timer siden): Av en eller annen grunn er det færre blonde helt nederst i Sverige, ved Malmø-området. 🤔 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar (endret) Hallo. Endret 7. februar av Everybody 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Everybody skrev (45 minutter siden): Hallo. Hei. Har du det bra? 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar stjernestøv skrev (5 timer siden): Hei. Har du det bra? Ja. der? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Sett på bakgrunn av en bærekraftig entreprenørskapssatsing kommuniseres nettverket med henblikk på tydelig næringslivsforankring. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Everybody skrev (10 timer siden): Ja. der? Bra. Jo det går greit. 0 Siter
Everybody Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Ingen lover eller forskrifter som forbyr noen å skrive i den store avsporingstråden. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar (endret) psykedeliker skrev (På 28.3.2024 den 22.19): Dere vet hva det handler om. Sett i gang! Togavsporing for sikkert 100 år siden i Frankrike. Endret 27. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet torsdag kl 15:09 Skrevet torsdag kl 15:09 Everybody skrev (1 minutt siden): Overrasker meg ikke😔 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.