Vhanja Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Everybody skrev (8 minutter siden): Hva er et liv i luksus for dere? Det å sitte på terrassen med en kopp kaffe uten bekymringer. Det å kjøpe det jeg ønsker i hverdagen uten å telle penger. Det er luksus for meg. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Everybody skrev (53 minutter siden): Hva er et liv i luksus for dere? God psykisk helse/fravær av sykdom. Rikelig med penger. Anonymkode: 8eca9...6d6 1 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Everybody skrev (9 timer siden): Hva er et liv i luksus for dere? Sånn umiddelbart når jeg hører uttrykket tenker jeg på disse rosabloggerne (som nå vel like gjerne deler alt på snap og andre plattformer) og som muligens jobber hardt, men som bare viser oss at de vandrer slanke, veltrente og nysminkede rundt i enorme, stylede hus, spiser lekre salater, kjøper vesker til 200.000,- og kaller det en investering (det er kanskje det?), ligger ved bassengkanten og viser frem den siste bikinien de har fått sponset. Skulle nesten tro jeg følger noen av dem, men det gjør jeg ikke. 😂 På den annen side er alt relativt, så for noen lever sikkert jeg et liv i luksus også. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 31. mars Forfatter Skrevet 31. mars Everybody skrev (På 27.3.2026 den 21.48): Hva er et liv i luksus for dere? Etter en totalvurdering av en ikke ubetydelig effektivisering utvides oppfølgingen som en følge av beskaffenheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Ønsker og informere om at det dessverre ikke blir noen flere spennende historier om påskekylling som skulle til seter. Han har blitt en hane, som ikke gjøre annet enn å gale, til alle døgnets timer. Det må være noe feil med han. God påske til alle som følger denne tråden 😎🐣🫶 Anonymkode: 1a3f6...b5b 1 Siter
Sakura Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (23 minutter siden): Jeg har to charizard pokemonkort Aprilsnarr igjen🤭 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april Krisebærblomsten skrev (23 minutter siden): Aprilsnarr igjen🤭 Hæ nei jeg har to mega charizard pokemonkort 0 Siter
Sakura Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (20 minutter siden): Hæ nei jeg har to mega charizard pokemonkort Skal se de er verdt mye penger😁 0 Siter
Snill gutt Skrevet onsdag kl 18:42 Skrevet onsdag kl 18:42 Jeg mimrer om tidligere vintrer. Da vi boltret oss i masse løs snø 😅 0 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 19:06 Forfatter Skrevet onsdag kl 19:06 Snill gutt skrev (23 minutter siden): Jeg mimrer om tidligere vintrer. Da vi boltret oss i masse løs snø 😅 På grunnlag av en taktisk klimadialog iverksettes situasjonsforståelsen parallelt med langtidsplanen. 0 Siter
Snill gutt Skrevet onsdag kl 19:18 Skrevet onsdag kl 19:18 psykedeliker skrev (11 minutter siden): På grunnlag av en taktisk klimadialog iverksettes situasjonsforståelsen parallelt med langtidsplanen. Det imøteser jeg med interesse 😀 1 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:23 Skrevet onsdag kl 19:23 Snill gutt skrev (1 minutt siden): Det imøteser jeg med interesse 😀 Just go with the flow. Peace man. ✌️ Anonymkode: 1a3f6...b5b 1 Siter
Snill gutt Skrevet onsdag kl 19:44 Skrevet onsdag kl 19:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Just go with the flow. Peace man. ✌️ Anonymkode: 1a3f6...b5b 🫰 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.