Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tres amigos Long time. Forstår ikke leken lenger. Vil ikke såre noen .. jeg spør uten å tenke mer om det. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Du såra ikke meg i det heletatt, det har du ikke gjort før heller, som jeg vet om. Men jeg såra kanskje deg nå? og det mente jeg ikke i det heletatt. 

Du har vært veldig grei mot meg hersånn❣️ morsom å🥰

Håper vi kan leke sammen igjen en dag min kjære forumvenn. 

Klem💌

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææ!!!!! 😭

Anonymkode: 7d6aa...a19

Hvorfor æer du? Det var da voldsomt

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Gjest Krøll47

Venter på at imovanen skal kicke inn. Og det har den. Men jeg orker bare ikke Close my eyes. I don' wanna fall iasleep, cuz I hører rykter om at man mest sannsynlig fører til at man våkner igjen neste dag. 

Endret av Krøll47

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I betraktning av helseforholdene ser være betraktelig ut etter hva som kan identifiseres i midlertidig stand.

Grunnet en vedvarende innsats adresseres helseinformasjonsflyten hva gjelder IA-arbeidet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...