Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere fått med dere at nå er ikke Bukkene Bruse på vei til setra, de er på badeland. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere fått med dere at nå er ikke Bukkene Bruse på vei til setra, de er på badeland. 

I forbindelse med en implisitt matrikkelføring konkluderes materialiteten med henblikk på samordningsplikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har dere fått med dere at nå er ikke Bukkene Bruse på vei til setra, de er på badeland. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Boblebad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har dere fått med dere at nå er ikke Bukkene Bruse på vei til setra, de er på badeland. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Men påskekyllingen skulle til seters? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men påskekyllingen skulle til seters? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Ja påskekyllingen kom seg jo til setra etter mange slitsomme omveier.  
Kanskje bukkene Bruse inviterer han med på badeland, det synes jeg han hadde fortjent. Håper han husker armringer så han ikke drukner.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja påskekyllingen kom seg jo til setra etter mange slitsomme omveier.

Med utgangspunkt i en helhetlig problematikk balanseres innsatsen på bakgrunn av tilgjengeliggjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja påskekyllingen kom seg jo til setra etter mange slitsomme omveier.  
Kanskje bukkene Bruse inviterer han med på badeland, det synes jeg han hadde fortjent. Håper han husker armringer så han ikke drukner.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Heldigvis så er det kun veldig erfarne badevakter på badeland (og ikke 18åringer som nettopp har blitt voksne) så jeg tror påskekyllingen er trygg. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis så er det kun veldig erfarne badevakter på badeland (og ikke 18åringer som nettopp har blitt voksne) så jeg tror påskekyllingen er trygg. 

Under forutsetning av en kostnadseffektiv tidshorisont iverksettes helserisikoen ut fra rekrutteringsutfordringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heldigvis så er det kun veldig erfarne badevakter på badeland (og ikke 18åringer som nettopp har blitt voksne) så jeg tror påskekyllingen er trygg. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Påskekyllingen har levd et langt liv på sin lange ferd. Kanskje han er på vei til å bli hane nå… eller.. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Påskekyllingen har levd et langt liv på sin lange ferd. Kanskje han er på vei til å bli hane nå… eller.. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Huff nei. Han skal være liten gul og søt,  og nå er han i badeland og lærer og svømme. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Huff nei. Han skal være liten gul og søt,  og nå er han i badeland og lærer og svømme. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Og bukkene Bruse bruser og koser seg i boblebadet og prøver å lære påskekyllingen hvordan man bruser med fjærene

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og bukkene Bruse bruser og koser seg i boblebadet og prøver å lære påskekyllingen hvordan man bruser med fjærene

Anonymkode: 7d6aa...a19

Men påskekyllingen liker ikke vann som i badeland. Ingen kyllinger kan svømme enda… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men påskekyllingen liker ikke vann som i badeland. Ingen kyllinger kan svømme enda… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Det er derfor han har fått armringer så han skal lære å svømme

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er derfor han har fått armringer så han skal lære å svømme

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Man lærer ikke å svømme med armringer det er bare falsk trygghet. Kan han ikke få tak i et sos vakt sånn at han kommer seg helskinnet seg ut fra vannet? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man lærer ikke å svømme med armringer det er bare falsk trygghet. Kan han ikke få tak i et sos vakt sånn at han kommer seg helskinnet seg ut fra vannet? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Han ser en badevakt med langt blondt hår og rød badedrakt. Wow kan det være Pamela Anderson fra Baywatch.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han ser en badevakt med langt blondt hår og rød badedrakt. Wow kan det være Pamela Anderson fra Baywatch.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Påskekyllingen hoppet av lykke. En en ekte bayewtch kjendis. I det han snudde seg stod overraskende nok enda en kjendis ingen rikere enn Mitch Buckhannon

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Påskekyllingen hoppet av lykke. En en ekte bayewtch kjendis. I det han snudde seg stod overraskende nok enda en kjendis ingen rikere enn Mitch Buckhannon

Anonymkode: 309a2...4fa

Tror jeg skal late som jeg drukner tenkte påskekyllingen, da blir jeg reddet av Pamela Anderson. Hun kommer til å utføre munn mot nebb metoden på meg. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror jeg skal late som jeg drukner tenkte påskekyllingen, da blir jeg reddet av Pamela Anderson. Hun kommer til å utføre munn mot nebb metoden på meg. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Det ble ikke som påskekyllingen tenkte i sitt stille sinn for Pamela løftet påskekyllingen opp og når Mitch kom kysset han Pamela kjærlig på munnen. Påskekyllingen ble noe sjalu der han stod så liten han var og så opp … på det forelskede paret men påskekyllingen hentet en svømmebøyle og strakte den opp mot pamela mens han la seg så kjærlig ned på kne… kan jeg fri mon tro? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det ble ikke som påskekyllingen tenkte i sitt stille sinn for Pamela løftet påskekyllingen opp og når Mitch kom kysset han Pamela kjærlig på munnen. Påskekyllingen ble noe sjalu der han stod så liten han var og så opp … på det forelskede paret men påskekyllingen hentet en svømmebøyle og strakte den opp mot pamela mens han la seg så kjærlig ned på kne… kan jeg fri mon tro? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Det forelskede paret la ikke merke til påskekyllingen der han stod med baderingen. Ingen vits å fri tenkte han

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...