Gå til innhold

Var det feil av meg å si i fra om dette?


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Overtenker noe sykt over dette men i dag har en mann jeg er innlagt sammen med som har sett på tv sammen og spilt kort med meg ca2 ganger, strøket på overarmen min og sagt «snille deg». Jeg synes det var ubehagelig og sa i fra til kontakten min. Kontakten min var veldig snill om det og fortalte videre til kontakten til mannen. Nå har han fått beskjed og de ansatte sier han har forstått at jeg synes det var ubehagelig. Nå har jeg skyldfølelse for å ha sagt i fra. Han mente det vennelig. Og føler jeg nå har gjort det kleint. Og tenk om dette var siste dråpen hans og tar livet av seg? Da får jeg et liv på samvittigheten. Det vil jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Overtenker noe sykt over dette men i dag har en mann jeg er innlagt sammen med som har sett på tv sammen og spilt kort med meg ca2 ganger, strøket på overarmen min og sagt «snille deg». Jeg synes det var ubehagelig og sa i fra til kontakten min. Kontakten min var veldig snill om det og fortalte videre til kontakten til mannen. Nå har han fått beskjed og de ansatte sier han har forstått at jeg synes det var ubehagelig. Nå har jeg skyldfølelse for å ha sagt i fra. Han mente det vennelig. Og føler jeg nå har gjort det kleint. Og tenk om dette var siste dråpen hans og tar livet av seg? Da får jeg et liv på samvittigheten. Det vil jeg ikke. 

Du skal tenke på deg når du er innlagt. Uansett så er det ikke greit at en mann tar på deg som du ikke ønsker, uansett anledning. Ikke tenk mer på han eller det. Han får hjelp til det han sliter med. Det er ikke ditt ansvar. 

Anonymkode: 50b9f...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden):

Nå har jeg skyldfølelse for å ha sagt i fra.

Hvem har lært deg å føle slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skal tenke på deg når du er innlagt. Uansett så er det ikke greit at en mann tar på deg som du ikke ønsker, uansett anledning. Ikke tenk mer på han eller det. Han får hjelp til det han sliter med. Det er ikke ditt ansvar. 

Anonymkode: 50b9f...22c

Takk, jeg vet jo innerst inne at dette ikke er mitt ansvar. Men vanskelig å la det ligge når man har så mye tankekaos fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Hvem har lært deg å føle slik?

Jeg tror ingen har lært meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ingen har lært meg det.

Så hvorfor gjør du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-

Hun du snakket med ( kontakten din ) var veldig snill om det. Tenk at kontakten til mannen sa fra på en snill måte til han. Det går nok helt fint! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hun du snakket med ( kontakten din ) var veldig snill om det. Tenk at kontakten til mannen sa fra på en snill måte til han. Det går nok helt fint! 🙂

Ok ja jeg tror de sa det på den peneste måten de kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Så hvorfor gjør du det da?

Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjorde helt rett. Opplevde lignende en gang jeg var innlagt og jeg sa ifra. Alle har en intimsone og den må respekteres og man er ikke uvennlig eller stygg om man tar hensyn til seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Ok ja jeg tror de sa det på den peneste måten de kunne.

De gjorde nok det. Syns ikke du bør ha skyldfølelse for å si fra hvordan du føler ting, og dette handler om dine grenser og ikke at han gjorde noe galt. Det fikk de sikkert formidlert til ham 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
aa-k-j skrev (2 minutter siden):

Jeg synes du gjorde helt rett. Opplevde lignende en gang jeg var innlagt og jeg sa ifra. Alle har en intimsone og den må respekteres og man er ikke uvennlig eller stygg om man tar hensyn til seg selv. 

Takk, bare leit at det ble sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (21 minutter siden):

Ok ja jeg tror de sa det på den peneste måten de kunne.

Det er jeg sikker på de gjorde. Det kan jo være greit for denne mannen å vite at alle har sine grenser. Og her gikk han over din. Ikke tenk noe mere på det. 

Anonymkode: 3f430...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette har jeg opplevd da jeg var innlagt også at en mann tok meg på låret. Opplevde forøvrig en dame også tok på armen min, men det syns jeg gikk bra. Men jeg opplevde at det var mye syke folk der som ikke forsto hvor grensene gikk og hva man ikke skal gjøre. Dette er en av grunnene til at jeg ikke vil legges inn igjen. 

Anonymkode: f7d97...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...