Gå til innhold

Kjeder du deg lett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen ganger gjør jeg det. Må si det altså. Blir sånn rastløs og i dårlig humør. Hva med deg?

Anonymkode: 28c17...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke ofte jeg kjeder meg. Tvert om føler jeg ofte at jeg har for lite tid til å gjøre "ingenting" og skulle gjerne hatt mer. 

Jeg trives så godt i eget selskap og i min vanlige hverdag at jeg sjelden kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, kan ikke relatere. Men jeg trives jo ekstremt godt med å ikke gjøre noe som helst :D 

Anonymkode: 9ba6c...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

Nei. Jeg vil ha det "kjedelig". Når jeg ikke vil ha det kjedelig har jeg som regel ideer eller vaner som hindrer at jeg rekker kjede meg. 

Hvorfor tror du at du kjeder deg så lett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg aldri og kjenner jeg at jeg er rastløs så ser jeg på en serie på streaming.  Da slapper jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja av og til. Når jeg er på jobb får jeg mettet det sosiale. Men er veldig glad i egentid når jeg er hjemme. 
ungdommen begynner å få egne liv og henger ute med venner, da merker jeg at jeg blir sittende alene. 
Jeg kjeder meg ikke, men blir selskapssjuk 

Anonymkode: 296fb...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Har hatt noen kjedelige uker bak meg, men syns faktisk jeg har klart meg bra. Har før sagt at jeg får angst av å kjede meg, men nå gad jeg ikke selvmedlidenhet! Og det går an å pruke hode selv om en ikke får gjort så mye praktisk. Ikke alltid like fruktbart, men det er ikke verdens undergang heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist jeg kjedet meg. Det er sjeldent.

Jeg føler ofte at man kjeder seg hvis man har mer energi enn det man driver med krever. Jeg har ofte så lite energi at alt jeg klarer er å ligge stille. Da gjør jeg jo alt jeg klarer så da kjeder jeg meg ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...