Gå til innhold

Du som overspiser/trøstespiser/har et usunt forhold til mat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det et tema i terapien hos deg? Og hvor stor plass tar det?

Anonymkode: 5e21a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke vært et spesielt fokus på det. Det har vært andre ting som har opptatt plass i terapi. Jeg vet jeg kan både overspise og trøstespise for å døyve følelser, men har ikke noen sf-diagnose. En behandler på DPS sa dog en gang at jeg "kvalifiserte" for det, men det ble aldri utredet ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (17 minutter siden):

Det har ikke vært et spesielt fokus på det. Det har vært andre ting som har opptatt plass i terapi. Jeg vet jeg kan både overspise og trøstespise for å døyve følelser, men har ikke noen sf-diagnose. En behandler på DPS sa dog en gang at jeg "kvalifiserte" for det, men det ble aldri utredet ordentlig.

Takk for svar. Jeg spiser på alle følelsene mine. Jeg har knapt nevnt det i terapien, men jeg vil gjøre det nå.

Anonymkode: 5e21a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Jeg spiser på alle følelsene mine. Jeg har knapt nevnt det i terapien, men jeg vil gjøre det nå.

Anonymkode: 5e21a...3c4

Ja, det er nok lurt at du tar det opp hvis du føler det er viktig. Lykke til! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (5 minutter siden):

Ja, det er nok lurt at du tar det opp hvis du føler det er viktig. Lykke til! 🙂

Takk! Ja, det er noe jeg tenker på 24/7.

Anonymkode: 5e21a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Jeg spiser på alle følelsene mine. Jeg har knapt nevnt det i terapien, men jeg vil gjøre det nå.

Anonymkode: 5e21a...3c4

Lykke til. Håper det blir reagert på på en ok måte slik at du ikke trenger angre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Krøll47 skrev (7 timer siden):

Lykke til. Håper det blir reagert på på en ok måte slik at du ikke trenger angre. 

Takk. Ja, det håper jeg inderlig!

Anonymkode: 5e21a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...