Gå til innhold

Hvor kjøper dere truser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eventuelt om du har en konkret link til de du kjøper hvis du har funnet en ny favoritt 

Jeg hater sånne truser som går inn i rumpa og vil helst ha myk kant

Anonymkode: a0685...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eventuelt om du har en konkret link til de du kjøper hvis du har funnet en ny favoritt 

Jeg hater sånne truser som går inn i rumpa og vil helst ha myk kant

Anonymkode: a0685...6d4

Har ikke kjøpt truser på flere år, syr selv, da får jeg dem akkurat slik jeg vil ha dem. :) Myke og gode og de dekker hele rumpa og sniker seg ikke inn på steder jeg ikke vil ha dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Eventuelt om du har en konkret link til de du kjøper hvis du har funnet en ny favoritt 

Jeg hater sånne truser som går inn i rumpa og vil helst ha myk kant

Anonymkode: a0685...6d4

Kjøper på Cubus. 

Anonymkode: fb4c1...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg boxere til jul, så de blir kjøpt litt diverse steder.

Ellers kjøpte jeg, litt inspirert av markedsføringen til Bjørnar Moxnes, en 3-pakk boxere fra Boss på Gardermoen. De brukes selvsagt kun til finere anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lindex har mange fine boxere og både high og low waist til damer som er gode synes jeg.

Anonymkode: c40de...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Sist jeg kjøpte var på Tezenis og Yamamay. Men de er ikke i Norge. H&M og Cubus har vel greie truser nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper gjerne Calida, ofte fra Timarco.no. Koster litt, men behagelige og varer i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste gangene har jeg kjøpt på nett hos timarco. De har truser for enhver smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...