Gå til innhold

kan angst gjøre at man blir veldig sliten fysisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
cappella33 skrev (Akkurat nå):

Ja er sant det. Ikke godt å alltid vite om det er angst eller noe fysisk galt med en. Men jeg vet at en kan få de utroligste symptomer av den angsten både fysisk og psykisk. For vi er sammensatte hele kroppen vår, både det fysiske og psykiske henger sammen. Eneste nytten jeg har er at jeg tar vival ved behov når angsten er på det verste. Men jeg har og lært meg å ufarliggjøre angsten, for den er ikke farlig bare skummel og skremmende. Så å ikke fokusere på angsten når den kommer er det beste egentlig. For den flater ut av seg selv. Men har og hjelpet meg å gråte ut angsten og skrike ut alle følelser og tanker. For det er jo en belastning å få ut følelsene sine. Men etterpå så blir en roligere i hele kroppen og sinnet pga utbruddet. Men nå er det jo ikke alle som klarer det vet jeg. Men for meg har det lettet på angsten og. 

Det er mer utfordrende når dt er slik ts beskriver og som jeg kjenner på og/ det er ikke noe som kommer, man bare har disse symptomene hele tiden

da må man kanskje ha hjelp av antidepressiva ellernoe 

Anonymkode: 8ffc6...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cappella33
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mer utfordrende når dt er slik ts beskriver og som jeg kjenner på og/ det er ikke noe som kommer, man bare har disse symptomene hele tiden

da må man kanskje ha hjelp av antidepressiva ellernoe 

Anonymkode: 8ffc6...38a

Ja men det er en grunn til at en har de symptomene hele tiden. Ja en får høre hva leger og eksperter sier da. Men da er det gjerne generalisert angst en har. Og da må en ha antidepressiva ja. Men hvis en også følger med på symptomene hele tiden så vil de virke sterkere. Hvis en klarer å glemme dem så vil dem avta faktisk etterhvert. Det har med trening og øvelse å gjøre og. Men det er fryktelig ubehagelig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cappella33 skrev (3 minutter siden):

Ja men det er en grunn til at en har de symptomene hele tiden. Ja en får høre hva leger og eksperter sier da. Men da er det gjerne generalisert angst en har. Og da må en ha antidepressiva ja. Men hvis en også følger med på symptomene hele tiden så vil de virke sterkere. Hvis en klarer å glemme dem så vil dem avta faktisk etterhvert. Det har med trening og øvelse å gjøre og. Men det er fryktelig ubehagelig ja.

Ikke alltid det er en spesifikk grunn som man kan gjøre noe med- det kan komme som resultat av annen sykdom, påkjenning eller kriser feks. 

Anonymkode: 8ffc6...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...