Gå til innhold

Redd for å bli aggressiv igjen og det trigges av forelskelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler på en så stor skam fordi jeg liker noen. Det går lang tid mellom men nå har jeg dessverre begynt å like noen igjen. Hvorfor straffes jeg på denne måten og hvordan nyter dere å like noen? Og hvorfor er folks råd som regel gå videre, ingen tegn til interesse, det finnes andre, rødt flagg når de selv våger å finne kjæreste? Er det fordi de selv har større sjans for å finne noen hvis jeg gir opp? En gjeng tåpelige mennesker uten selvkontroll er de ihvertfal. 
Jeg føler bare på en sånn skam fordi jeg liker noen. Et tåpelig kvinnemenneske. Jeg vil ikke ha disse følelsene fordi det er en slags synd. Forelskelse er litt like straffbart som heroin bare på en annen måte. Det er kroppens egne heroin som setter dype spor i sjelen. Man må stå imot hele tiden. Det straffer seg en gang likevel. Kan garantere at følelser ikke er gjensidig eller at du blir sviktet men straffen er på en måte fortjent når du velger å åpne deg. Hvordan blir man kvitt disse ekle følelsene? 

Anonymkode: 2a36f...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...