Gå til innhold

Altoppslukende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kjenner igjen at når man har det vanskelig så blir det altoppslukende- og man synker veldig inn i det håpløse depressive og skremmende (angst)?

Jeg har det slik nå og havner dypere og dypere i spiralen der andre ting blir fjernere og fjernere.

Dere som har opplevd slikt mørke- har dere fått hjelp og nytte av antidepressiva for å klare å endre fokuset og komme dere ut av det?

Anonymkode: 7ceda...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har jeg opplevd ja. Ble innlagt med alvorlig depresjon da. Hva gjør du selv for å bli bedre? Aktivitet er regel nummer 1

Anonymkode: 4ca5e...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det har jeg opplevd ja. Ble innlagt med alvorlig depresjon da. Hva gjør du selv for å bli bedre? Aktivitet er regel nummer 1

Anonymkode: 4ca5e...4dd

Føler ikke noe klarer å dra meg ut av det og inn i «virkeligheten», så lurer på om jeg må ha behandling rett og slett for å komme dit at aktivitet er mulig 

Anonymkode: 7ceda...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler ikke noe klarer å dra meg ut av det og inn i «virkeligheten», så lurer på om jeg må ha behandling rett og slett for å komme dit at aktivitet er mulig 

Anonymkode: 7ceda...014

Hvorfor kan du ikke drive med aktivitet fordi om du er dårlig? Det høres veldig rart ut? 

Anonymkode: 3237b...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan du ikke drive med aktivitet fordi om du er dårlig? Det høres veldig rart ut? 

Anonymkode: 3237b...a16

Har du hørt om alvorlig depresjon der man er ut av funksjon? Det er et av kriteriene…

Anonymkode: 7ceda...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler ikke noe klarer å dra meg ut av det og inn i «virkeligheten», så lurer på om jeg må ha behandling rett og slett for å komme dit at aktivitet er mulig 

Anonymkode: 7ceda...014

Jeg skjønner hva du mener, allikevel må du prøve riktig hardt fordi det er veien ut av depresjonen (sammen med psykoterapi og medisiner).

Anonymkode: 4ca5e...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du hørt om alvorlig depresjon der man er ut av funksjon? Det er et av kriteriene…

Anonymkode: 7ceda...014

Ja, har hatt det. Det blir litt selvmotsigende å skrive innlegg på dol og så hevde at man er ute av stand til å gjøre noe som helst.

Anonymkode: 3237b...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener, allikevel må du prøve riktig hardt fordi det er veien ut av depresjonen (sammen med psykoterapi og medisiner).

Anonymkode: 4ca5e...4dd

Ja- men noen trenger kanskje medisiner for å klare å komme dit at aktivitet og mulighet til å endre hodet blir mulig

Anonymkode: 7ceda...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja- men noen trenger kanskje medisiner for å klare å komme dit at aktivitet og mulighet til å endre hodet blir mulig

Anonymkode: 7ceda...014

Ja, det har du rett i. Men litt klarer du?

Anonymkode: 4ca5e...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...