Gå til innhold

Jeg opplever alltid det beste i mine verste perioder!


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-

Nå har jeg hatt en ganske vanskelig periode bak meg ( det begynner å bli bedre ) 

Hatt skader hvor jeg ikke har fått gjort noe særlig, og det har vært angst og ekstra mye tvang. Nå er jeg noe utålmodig og irritert anlagt fra fødsel av tror jeg, men har på en måte taklet dette ganske greit. Mer enn hva jeg har gjort før da, rettere sagt. Men likevel! 

Det er som om jeg blir en svamp for bra gjerninger, og å ta mot alle positive menneskelige opplevelser bedre. Å se det positive i de ellers mer ubetydelige ting. Høre bedre etter, se bedre etter og å ta til meg ikke minst! 

Det betyr ikke at dette har vært lett. Jeg vet heller ikke om jeg unngår ( uten at jeg helt vet hva det betyr ) 

Men det føles ganske rart. At i mindre gode tider og vanskelig perioder, så har jeg mange flere lykkefølelser og stunder enn til vanlig ( jeg går nornalt rundt og er sånn greit tilfreds uten å savne noe ) 

Mine største øyeblikk har jeg fra tiden jeg var dypt deprimert også. 

Livet handler om å samle minner ( for meg ) for hva de enn brukes til. Mine lykkeligste er fra tyngre peeioder.

Noen som kan relatere og har filosofert over dette? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Nå har jeg hatt en ganske vanskelig periode bak meg ( det begynner å bli bedre ) 

Hatt skader hvor jeg ikke har fått gjort noe særlig, og det har vært angst og ekstra mye tvang. Nå er jeg noe utålmodig og irritert anlagt fra fødsel av tror jeg, men har på en måte taklet dette ganske greit. Mer enn hva jeg har gjort før da, rettere sagt. Men likevel! 

Det er som om jeg blir en svamp for bra gjerninger, og å ta mot alle positive menneskelige opplevelser bedre. Å se det positive i de ellers mer ubetydelige ting. Høre bedre etter, se bedre etter og å ta til meg ikke minst! 

Det betyr ikke at dette har vært lett. Jeg vet heller ikke om jeg unngår ( uten at jeg helt vet hva det betyr ) 

Men det føles ganske rart. At i mindre gode tider og vanskelig perioder, så har jeg mange flere lykkefølelser og stunder enn til vanlig ( jeg går nornalt rundt og er sånn greit tilfreds uten å savne noe ) 

Mine største øyeblikk har jeg fra tiden jeg var dypt deprimert også. 

Livet handler om å samle minner ( for meg ) for hva de enn brukes til. Mine lykkeligste er fra tyngre peeioder.

Noen som kan relatere og har filosofert over dette? 

 

Du er flink til å resonnere i tankene du har om deg selv og livet du lever. Jeg står med mye dritt akkurat nå. Ikke direkte med meg som menneske men i livet rundt meg. Her hvor jeg bor er det ryktespredninger om noen jeg er glad i, og som jeg fra et annet perspektiv må være en del av. Så ja jeg kan relatere ! 

Anonymkode: e598b...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er flink til å resonnere i tankene du har om deg selv og livet du lever. Jeg står med mye dritt akkurat nå. Ikke direkte med meg som menneske men i livet rundt meg. Her hvor jeg bor er det ryktespredninger om noen jeg er glad i, og som jeg fra et annet perspektiv må være en del av. Så ja jeg kan relatere ! 

Anonymkode: e598b...4bd

Jeg vet ikke om jeg skjønner? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg skjønner? 

 

Ok? Nei da skjønner ikke jeg hva du mente. Glem det, jeg forstår ikke mer enn en kanarifugl. 

Anonymkode: e598b...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et forslag, men kanskje fordi du føler sterkere? Og kontrasten blir større når du er i dårlig periode så de positive erfaringene føles enda bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Bare et forslag, men kanskje fordi du føler sterkere? Og kontrasten blir større når du er i dårlig periode så de positive erfaringene føles enda bedre?

Ja.. Følelsene blir nok sterkere. 

Ganske interessant. At jeg vil klemme postmannen for at han sier God morgen liksom 🙂 og de øyeblikkene sitter i. 

Jeg husker fra da jeg var veldig deprimert de hyggelige memneskene. Mer enn de svarte dagene. 

Det er litt tankevekkende. Syns jeg da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (20 minutter siden):

At jeg vil klemme postmannen for at han sier God morgen liksom 🙂

Jeg blir også glad når noen sier hei og at jeg må ha en god dag :) Uansett hvor elendig jeg føler meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...