Gå til innhold

Påpekte tannstein på venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var dette frekt av meg? Hun glemmer og bruke tanntråd selv med påminnelser fra meg. Det er ekkelt. 

Anonymkode: 1e312...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er usikker på om dette innlegget er seriøst, men, ja det er frekt. Det er også frekt av deg å minne henne på å bruke tanntråd. Hennes liv, hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var dette frekt av meg? Hun glemmer og bruke tanntråd selv med påminnelser fra meg. Det er ekkelt. 

Anonymkode: 1e312...920

Ja. 

Anonymkode: cda60...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg er usikker på om dette innlegget er seriøst, men, ja det er frekt. Det er også frekt av deg å minne henne på å bruke tanntråd. Hennes liv, hennes valg.

Er nok trollemor som er på ferde igjen. Hun kommer ofte med en fiktiv problemstilling, gjerne en som er litt på kanten, kun for å få oppmerksomhet og litt selskap i hverdagen. Hun tjener på at folk svarer side opp og ned. 

Anonymkode: f35d0...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var dette frekt av meg? Hun glemmer og bruke tanntråd selv med påminnelser fra meg. Det er ekkelt. 

Anonymkode: 1e312...920

Du kunne jo tilbudt deg å betale tannlegeregningen hennes så kunne hun fått fjernet den med laser.  Da hadde du vært grei og ikke frekk.
Dessuten hvis det skjedde på hytteturen var kanskje grunnen at hun hadde hangover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 time siden):

Du kunne jo tilbudt deg å betale tannlegeregningen hennes så kunne hun fått fjernet den med laser.  Da hadde du vært grei og ikke frekk.
Dessuten hvis det skjedde på hytteturen var kanskje grunnen at hun hadde hangover.

Jeg tilbudte meg å fjerne det på henne selv. Har utstyr tilgjengelig da jeg ofte må bruke slikt på meg selv. Dette ønsket hun ikke, forståelig siden det er et tegn på dårlig munnhygiene. 

Anonymkode: 1e312...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tilbudte meg å fjerne det på henne selv. Har utstyr tilgjengelig da jeg ofte må bruke slikt på meg selv. Dette ønsket hun ikke, forståelig siden det er et tegn på dårlig munnhygiene. 

Anonymkode: 1e312...920

Tannstein er ikke et tegn på spesielt DÅRLIG munnhygiene. Det er noe de fleste mennesker får uansett. Dessuten orker hun sikkert ikke tanken på dine verktøy i hennes munn, herregud.

Anonymkode: cda60...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

😀 ja noe som blir oppfattet som frekt. Jeg tror ikke jeg hadde blitt fornærmet, men sett humoren i det. Kan du ta sånne tilbakemeldinger selv, så er det forsåvidt greit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...