Gå til innhold

Hvorfor blir jeg deprimert av forelskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarer å gjøre de nødvendige tingene, men jeg har blitt litt ekstra nedfor igjen nå som jeg har møtt noen jeg liker og ikke vet hvor vi står. Nei det er ikke snakk om å være åpen om det enda. Jeg har en slags fobi følelse mot disse følelsene. Jeg bare ser ikke noe fint med dette og blir nesten forbannet på folk som spør hvordan det går med kjærligheten, som om det er en så fin ting. 
Hadde hatt det så mye bedre nå om det ikke var for at jeg møtte denne mannen.

Anonymkode: dfc45...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er du redd for.

Anonymkode: 6a6dd...9aa

Alt det bittre. For godt til å være sant at han liker meg tilbake? Og at jeg er patetisk som har sånne følelser.

Anonymkode: dfc45...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt det bittre. For godt til å være sant at han liker meg tilbake? Og at jeg er patetisk som har sånne følelser.

Anonymkode: dfc45...088

Da tror jeg at jeg ville jobbet endel med meg selv før jeg involverte meg så mye i andre. Du har en jobb å gjøre :)

Anonymkode: 6a6dd...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...