Gå til innhold

Når er det innafor å ta kontakt med bekjent om når vi skal møtes i morgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når er det innafor å ta kontakt med bekjent om når vi skal møtes i morgen? Det er sikkert en litt rar ting å spørre om her inne, men jeg spør likevel da jeg er veldig redd for å bli sett på som masete eller til bry. Jeg har en bekjent/venninne som jeg nettopp har blitt kjent med og vi bruker av og til møtes en gang i uka da vi driver med en felles hobby. Det varierer litt klokkeslettet, men de siste gangene vi har møttes så har vi stort sett møttes rundt kl 09:00-12:00.

Hun spurte meg på lørdagen som var om vi skulle møtes i morgen (altså onsdag). Jeg svarte da at ja, jeg ville møtes og med spørsmål om hun visste hvilket klokkesett og da svarte hun tilbake at hun var litt usikker på når, men at hun skulle se det an på tirsdag (altså i dag). Nå (nå er klokka 20:40) så har jeg enda ikke hørt noe fra henne om når vi skal møtes i morgen. Det værste jeg vet er å fremstå som masete o.l, så jeg vil jo gjerne gi henne litt tid til å kontakte meg selv slik at jeg ikke spør henne om når det blir. Jeg tenkte egentlig legge meg kl 22:00. Men jeg kan jo sitte oppe litt dersom hun svarer senere? Men når er det innafor at jeg selv spør henne om når det blir? For det mest naturlige nå er jo at hun tar kontakt med meg og sier når hun tenker å dra? Vi tar begge buss dit, men drar fra hvert vårt sted så vi møtes på ett møtested og tar den siste bussen dit vi skal sammen.... 

Anonymkode: e8a79...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

send henne en sms nå du :) (det er ikke masete)

Anonymkode: 76140...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

send henne en sms nå du :) (det er ikke masete)

Anonymkode: 76140...08d

Er du helt, helt sikker på at det er greit å sende henne sms nå? 🙂

Anonymkode: e8a79...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Når som helst i løpet av dagen i dag hadde vært innafor 🙂 

 

Hmm, okej. Nå har jeg to svar som sier det er greit å ta kontakt nå, så da kanskje jeg skulle sende henne en melding da? 🙂

Anonymkode: e8a79...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du helt, helt sikker på at det er greit å sende henne sms nå? 🙂

Anonymkode: e8a79...3ff

100% :) takk for at du sa litt om hvorfor dette var vanskelig for deg. Gjør det mye hyggeligere å svare deg.

Anonymkode: 76140...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de andre har sagt så er det helg innafor å sende mld og ta opp dette med møtetidspunkt. Men spørsmålet bør stilles uten bebreidelse for at du ikke har hørt noe før  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg syns det er irriterende med folk som "skal se an" og så ikke si mer spesifikk når de gir beskjed. Hvis hun svarer på den måten en annen gang, så si at det er helt i orden, men at du ønsker svar innen et gitt klokkeslett. 

( jeg mener ikke at hun er et irriterende menneske som har gjort noe utilgivelig her altså! Men dette kan hun finne på å gjøre igjen- noen er litt vinglete av seg. Så da er det greit at du slipper dette dilemmaet en annen gang ) 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (12 timer siden):

Jeg syns det er irriterende med folk som "skal se an" og så ikke si mer spesifikk når de gir beskjed.

Det er jeg helt enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
morsan skrev (Akkurat nå):

Det er jeg helt enig i. 

Ja? Og mest når de foreslår selv, sånn: skal vi møtes lørdag? 

- ja gjerne. Når? 

- jeg vet ikke helt jeg. 

Eh

 Vimsehoder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja? Og mest når de foreslår selv, sånn: skal vi møtes lørdag? 

- ja gjerne. Når? 

- jeg vet ikke helt jeg. 

Eh

 Vimsehoder! 

Ja, særlig når de foreslår treff selv, men også ellers. Det er greit å være litt fleksibel, men når man kl 21 kvelden før ikke vet om man skal treffes kl 9 eller 12 dagen etter er bare for sløvt. Får være måte på å måtte sitte på vent.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...