Gå til innhold

Noen synske her, eller som bare er gode på å finne ting? Hvor har jeg lagt brillene mine? (Bare for morro)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere! Jeg har ett par gamle briller som jeg bruker når jeg er på ridekurs og når jeg klatrer fordi jeg synes det er greit å ha briller man ikke trenger være redd for å ødelegge da. Men nå klarer jeg ikke finne de noe sted i leiligheten min og jeg har lett over alt. Skuffer på bad, i sekker jeg har brukt, inni skap og under senga (om de skulle ha falt ned) osv osv, men de er ingen sted å se. Sist jeg vet 100% sikkert jeg hadde dem var da jeg kom inn døra etter ridekurset som var for 2 uker siden. Jeg vil tro jeg la dem i etuiet som hører til, men er ikke sikker på det. Jeg har jo vært på overnattings besøk hos både min mor og far, så har sendt dem sms om de kan sjekke om de ser dem der, i tilfelle jeg av en eller annen grunn skulle ha forlagt dem der, men jeg tviler for jeg bruker jo ikke de brillene til vanlig. Men er jo greit å få avkreftet i alle fall.

Noen flere forslag til hvor jeg kan lete? Setter pris på alle svar!

Anonymkode: 2b5bc...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenkte å si at du bør se utendørs før jeg leste innlegget, så det var litt pussig at du bruker dem til utendørs aktiviteter ihvertfall.Har du uteplass du kan ha lagt dem? Sjekket alle lommer? 

Anonymkode: 63e24...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte å si at du bør se utendørs før jeg leste innlegget, så det var litt pussig at du bruker dem til utendørs aktiviteter ihvertfall.Har du uteplass du kan ha lagt dem? Sjekket alle lommer? 

Anonymkode: 63e24...0d3

Takk for forslag. Jeg har ingen uteplass jeg kan ha lagt dem og jeg sjekket nettopp lommene på både jakkene mine og utebuksene som jeg har brukt i forbindelse med brillene og de var ikke der. Synes det er SÅ rart. Håper virkelig ikke jeg har kastet dem i søppla ved en feiltagelse eller noe sånt? Vet tanta mi kastet lommeboka si i søppla ved en feiltagelse, så det er jo mulig... 

Anonymkode: 2b5bc...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg har funnet bortkomne ting er i nettopp søpla, i kjøleskap, oppe på andre skap som sikringsskap, blant tøy på badet, på et bord blant potteplanter, i plastposer jeg trodde var tomme, i en veske som hang beleilig til, under magasiner og aviser og andre steder på badet. Håper du finner dem.

Anonymkode: 63e24...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for forslag. Jeg har ingen uteplass jeg kan ha lagt dem og jeg sjekket nettopp lommene på både jakkene mine og utebuksene som jeg har brukt i forbindelse med brillene og de var ikke der. Synes det er SÅ rart. Håper virkelig ikke jeg har kastet dem i søppla ved en feiltagelse eller noe sånt? Vet tanta mi kastet lommeboka si i søppla ved en feiltagelse, så det er jo mulig... 

Anonymkode: 2b5bc...875

I bilen om du kjører til ridekurset? Sjekk i lange støvletter/støvler som står i gangen om de har ramlet ned der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der jeg har funnet bortkomne ting er i nettopp søpla, i kjøleskap, oppe på andre skap som sikringsskap, blant tøy på badet, på et bord blant potteplanter, i plastposer jeg trodde var tomme, i en veske som hang beleilig til, under magasiner og aviser og andre steder på badet. Håper du finner dem.

Anonymkode: 63e24...0d3

Takk for forslag. Uff, håper ikke de har havnet i søppla for den ble nettopp hentet. Men men, det er jo gamle briller og ikke verdens undergang. Men jeg skal sjekke de plassene du har nevnt. Jeg håper også at jeg finner dem. Det er jo ikke krise å bruke de nye brillene til ridning og klatring heller da dersom jeg ikke skulle finne dem igjen og de er borte for godt, er bare så greit å ha briller man ikke er redd for til slike type aktiviteter synes jeg.

Anonymkode: 2b5bc...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

I bilen om du kjører til ridekurset? Sjekk i lange støvletter/støvler som står i gangen om de har ramlet ned der. :D

Takk for forslag- Jeg vet jeg hadde brillene på meg da jeg gikk inn døra hjemme siden jeg byttet om briller (og klær) hjemme før jeg dro. Og jeg vet jeg gikk omtrentlig rett i dusjen så det ville være naturlig at brillene lå på badet ett sted, merkelig dette. Men jeg skal sjekke nøyere i gangen.

 

Anonymkode: 2b5bc...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar du tittet bak/vsa nattbordet eller i skittentøyet som du la der før dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (6 timer siden):

Bar du tittet bak/vsa nattbordet eller i skittentøyet som du la der før dusjen?

Jeg sjekket nå og de ligger ikke der... Heller ikke noen av de andre stedene som jeg nå har lett... 

Anonymkode: 2b5bc...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulige steder: Under setet i bilen, i en kurv/skuff sammen med luer/votter el lign, i sekk/bag (alle mulige lommer), også i jakkelommer på mer usannsynlige plagg enn du har lett i, på badet (toalettmappe?), skap/hylle i gangen eller på vaskerommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...