Gå til innhold

Når er det best å bytte strømselskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg overtok leilighet 1. april og i overtakelsesprotokollen så skulle man velge strømselskap. Jeg hadde egentlig tenkt å velge Vibb, men det kom ikke opp som alternativ. Det var bare Fjordkraft, Wattn og ett selskap til som jeg aldri har hørt om før, så jeg valgte fjordland. Men jeg tenkte bytte til Vibb, men når i måneden er det best å bytte? Er det slik at dersom jeg bytter til Vibb nå så vil strømavtalen med Vibb gjelde fra 1. mai, eller?

Anonymkode: 61b32...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det var bare Fjordkraft, Wattn og ett selskap til som jeg aldri har hørt om før, så jeg valgte fjordland.

😄

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men jeg tenkte bytte til Vibb, men når i måneden er det best å bytte? Er det slik at dersom jeg bytter til Vibb nå så vil strømavtalen med Vibb gjelde fra 1. mai, eller?

Alt sånt tror jeg det selskapet du bytter til, ordner opp med. Du kan eventuelt kontakte dem og spørre om det er enklest å bytte så snart som mulig eller vente. Men de strekker seg nok et stykke for nye kunder, og det har blitt vanlig å bytte ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...