Gå til innhold

Jobbveiledning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det blir omlegging av arbeidsoppgaver på arbeidsplassen. Tror ikke jeg vil mestre de nye og at jeg må søke ny jobb. Kan man få hjelp/veiledning noe sted, til hva en bør søke på, hvilken type jobb? Eller må man først være sykmeldt et år og på AAP?

Anonymkode: 7a1ed...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Som ansatt har du en stillingsinstruks, men dersom du pålegges arbeidsoppgaver som er utenfor ditt kompetanseområde må du først ta det opp med din arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det blir omlegging av arbeidsoppgaver på arbeidsplassen. Tror ikke jeg vil mestre de nye og at jeg må søke ny jobb. Kan man få hjelp/veiledning noe sted, til hva en bør søke på, hvilken type jobb? Eller må man først være sykmeldt et år og på AAP?

Anonymkode: 7a1ed...014

Jeg ville ventet å sett til om det ble så ille som jeg fryktet. Og så kan du vel og få tilrettelegging i nåværende jobb. Det virker rart at jobben endrer seg så marakant at du ikke skal klare arbeidsoppgavene lenger.

Anonymkode: 81184...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...