Gå til innhold

Hvis du skal beskrive hvordan det er å være trist, sint, glad til noen som aldri har opplevd det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan ville du beskrevet hver av de? 

Anonymkode: 1501c...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan det er, hvordan det føles, hva kjenner du f. Eks

Anonymkode: 1501c...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan det er, hvordan det føles, hva kjenner du f. Eks

Anonymkode: 1501c...855

Glad; letthet, bobler i magen, smil, kjærlighet, forventning, interesse, nysgjerrighet.

Anonymkode: 5a3f1...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 timer siden):

Det finnes ingen som ikke har opplevd det.

Nei, men det fins folk som ikke klarer å kjenne følelser

Anonymkode: 1501c...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
nachnoo skrev (3 timer siden):

Det finnes ingen som ikke har opplevd det.

Barn har ikke følelser knyttet opp mot reaksjon. Har vært med reisen på to små i familien, fra å krampegråte til å sette ord på følelser. ‘Nå er jeg sint’ ‘nå er jeg lei meg’ ‘nå er jeg glad ’ ‘nå er jeg redd’.

Måten de lærte det på var å stoppe opp igjen og igjen og spørre hvor de kjenner og hva de kjenner. Magisk!

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

 

Måten de lærte det på var å stoppe opp igjen og igjen og spørre hvor de kjenner og hva de kjenner. Magisk!

Og dette jeg lurte på i denne tråden om noen kan hjelpe? Fordi jeg klarer ikke å vite selv

Anonymkode: 1501c...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint: Jeg kjenner økt energinivå i kroppen og en slags trang til å være destruktiv mot den eller det som sinnet retter seg mot. (Høres fælt ut, men jeg mener det er den funksjonen sinne har)

Trist: Lavt energinivå. Tankene går til det som er negativt. En slags trang til å være passiv.

Glad: Høyt energinivå. Tankene går til positive ting. Får en trang til å gjøre positive ting mot meg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...