Gå til innhold

Hvor mye skjermtid har du hver dag? Tenker på tlf.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sjekket nå, har aldri tenkt på å sjekke før faktisk haha. Men jeg så det stort sett ligger på 3-4 timer på mobilen. Men jeg bruker nok pc og tv mye mer, der jeg da ser MYE på serier og filmer samt skriver her på forumet og andre steder på nett 🙂 Så jeg burde kanskje vurdere å prøve å redusere skjermtiden sammenlagt betraktelig? Jeg vil tippe at på de "verste" dagene så bruker jeg nok pc i 3-4 timer eller mer også. Så sammenlagt med mobilen så får jeg jo en sammenlagt skjermtid på 7 timer eller mer, og det er nok litt ille egentlig? (Føler jeg selv i alle fall haha).

Anonymkode: 1b7c7...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt gjennomsnitt er 5t og 13m.  Jeg bruker mobilen en del til spill. Kobler gjerne av med å høre på true crime på YouTube mens jeg spiller på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjelder det om man bruker den til å ta bilder også?

Anonymkode: dfb3e...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8-9 timer per dag. Jeg har hele livet mitt på telefonen :) 

Anonymkode: 60aef...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt. For. Mye. Her snakker vi mye tapt potensiale for produktivitet. Scroll, scroll, scroll. Google, Google, Google litt mer. Paranoia over søkehistorikken. Scroll, scroll, shoppe, scroll, scroll, forumtroll, sjekke de samme nettavisene om og om igjen, hele tiden søke etter noe spennende, men det er aldri noe spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (40 minutter siden):

Alt. For. Mye. Her snakker vi mye tapt potensiale for produktivitet. Scroll, scroll, scroll. Google, Google, Google litt mer. Paranoia over søkehistorikken. Scroll, scroll, shoppe, scroll, scroll, forumtroll, sjekke de samme nettavisene om og om igjen, hele tiden søke etter noe spennende, men det er aldri noe spennende. 

Jeg er akkurat lik. Ts

Anonymkode: dfb3e...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling egentlig 😅  det varierer nok endel avhengig av om jeg er på eller har besøk eller er alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er akkurat lik. Ts

Anonymkode: dfb3e...de0

Godt (men også dumt!) at jeg ikke er den eneste. Føles som en slags avhengighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (4 minutter siden):

Godt (men også dumt!) at jeg ikke er den eneste. Føles som en slags avhengighet. 

Det er nok akkurat det det er.

Anonymkode: dfb3e...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grense på fem timer. Jeg ser at snittet mitt ligger på 4t og 40 min. Jeg regner ikke med tiden jeg lytter til musikk eller lydbok. Musikk har jeg på nærmest 24 timer i døgnet enten på mobil eller tv 

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...