Gå til innhold

Når hver dag er tung.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg syns hver dag er tung men klart det er folk som har det verre enn meg, det er jo alltid noen som har det verre og alltid noen som har det bedre. Så er det meldinger på FB da om at man er så heldig osv og lev livet i dag og alt det der, være takknemlig og sånt. Jeg gjør så godt jeg kan men strekker ikke til, det er en kjip følelse. Men jeg burde vel være glad for å leve? Det som gir tilfredstillelse er å spise, ikke bra det heller. Jeg finner ikke noe meningsfylt å gjøre, jeg bare eksiterer. Lurte på å ta en tur til foreldrene mine i morgen men det er et tiltak det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes også at livet er fryktelig tungt. Jeg prøver å gjøre noen aktiviteter som jeg likte før feks trening. Det gir meg litt energi. Går du i behandling?

Anonymkode: b22c7...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes også at livet er fryktelig tungt. Jeg prøver å gjøre noen aktiviteter som jeg likte før feks trening. Det gir meg litt energi. Går du i behandling?

Anonymkode: b22c7...89c

Ok. Jeg klarer ikke trene mer, pleier å gå rundt inne. Får hjelp av fact. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja livet kan virkelig være tøft. Og selv om det finnes mange som har det verre så er jo din smerte sånn som den er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja livet kan virkelig være tøft. Og selv om det finnes mange som har det verre så er jo din smerte sånn som den er. 

Ja det kan det. Ja det er jo ekte den smerten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og så har jeg lyst å ha kontakt med energier og aliens igjen. Føler de har operert meg flere ganger men kroppen er jo ikke bra og psyken er ikke bra? Jeg forstår ikke, har de gjort meg verre og hvorfor? Er det sånn livet mitt skal være? Tror ikke det er meningen jeg skal stenge det ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Er dette min livsoppgave? Å være uføretrygdet og psykiatrisk pasient? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Er dette min livsoppgave? Å være uføretrygdet og psykiatrisk pasient? 

Lurer på det samme om meg selv. For en skjebne. Tenker på å ligge på dødsleiet 85 år og tenke tilbake på livet. Triste greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Lurer på det samme om meg selv. For en skjebne. Tenker på å ligge på dødsleiet 85 år og tenke tilbake på livet. Triste greier. 

Ja men det må jo være en mening med det? Noe vi skal lære? Vet ikke helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja men det må jo være en mening med det? Noe vi skal lære? Vet ikke helt. 

Jeg har bare innsett at jeg egentlig skulle dødd som nyfødt og at det derfor egentlig ikke er plass til meg i verden. Finner ingen annen logisk forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare innsett at jeg egentlig skulle dødd som nyfødt og at det derfor egentlig ikke er plass til meg i verden. Finner ingen annen logisk forklaring. 

Nei det er meningen at du skal være her tror jeg, du fikk jo guttene dine. Uten deg hadde ikke de vært her. Og du kan jo bli bedre selv om jeg aldri blir helt bra, jeg ser tilbake på livet og ser mye lidelse. Noen gleder er det jo også, små gleder som kanotur med barna da de var små. Men alltid var jeg mye dårlig. Kan ikke si det er bedre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg har bare innsett at jeg egentlig skulle dødd som nyfødt og at det derfor egentlig ikke er plass til meg i verden. Finner ingen annen logisk forklaring. 

Huffda Glitter🥹er du dårlig?

Anonymkode: b22c7...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei det er meningen at du skal være her tror jeg, du fikk jo guttene dine. Uten deg hadde ikke de vært her. Og du kan jo bli bedre selv om jeg aldri blir helt bra, jeg ser tilbake på livet og ser mye lidelse. Noen gleder er det jo også, små gleder som kanotur med barna da de var små. Men alltid var jeg mye dårlig. Kan ikke si det er bedre nå. 

Ja sant er jo noen gleder. Jeg bare savner mine to barn så mye nå. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Huffda Glitter🥹er du dårlig?

Anonymkode: b22c7...89c

Ja. Eller jeg var verre, men en del ble borte av antipsykotisk. Men plages fortsatt. Så ikke helt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja sant er jo noen gleder. Jeg bare savner mine to barn så mye nå. 

Det er forståelig, du burde få treffe dem både for din og deres del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er forståelig, du burde få treffe dem både for din og deres del. 

Ja. Det hele er blåst ut av proporsjoner. Men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja. Det hele er blåst ut av proporsjoner. Men men. 

Ja virkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (8 minutter siden):

Ja sant er jo noen gleder. Jeg bare savner mine to barn så mye nå. 

Ja. Eller jeg var verre, men en del ble borte av antipsykotisk. Men plages fortsatt. Så ikke helt bra. 

Så bra at AP virker! Den hjelper meg også. Veldig trist at du ikke får treffe barna dine. Får du sendt litt sms/ringt de eller er de små/unge?

Anonymkode: b22c7...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra at AP virker! Den hjelper meg også. Veldig trist at du ikke får treffe barna dine. Får du sendt litt sms/ringt de eller er de små/unge?

Anonymkode: b22c7...89c

Ja jeg ringer de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja jeg ringer de. :)

Håper du snart får klemme dem. Og du....hang in there🫶

Anonymkode: b22c7...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper du snart får klemme dem. Og du....hang in there🫶

Anonymkode: b22c7...89c

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...