Gå til innhold

Hvordan finne balanse i hverdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tilbake i full jobb etter langtidssykemelding. Arbeidsdagen oppleves som veldig positiv fordi jeg mestrer og overvinner angst hver dag ved å gå dit. Trives også! Jeg blir så stolt. Men jeg har utrolig høyre skuldre, er utrolig anspent før jobb hver dag og får ulike kroppslige symptomer på stress jeg ikke blir kvitt tross fokus på søvn osv.  Hjemme etter jobb igjen vil jeg falle helt sammen om jeg blir der. Stresspiser, kaster opp, sover, gjenta. Jeg må ut og være et annet sted hvis jeg skal unngå det. Kam til dels holde meg opptatt med husarbeid en stund men ikke lenge. Da blir det istedenfor ut av huset, mye fysisk aktivitet jeg egentlig ikke orker, eller shopping. Alt som distraherer. I dag har jeg så vondt i bena at jeg ikke kan gå tur og smerter i brystet slik at jeg ikke kan kaste opp det jeg har spist i dag. Bør vel egentlig være fornøyd med å sitte hjemme uten å kaste opp og fly rundt å vaske febrilsk men har det bare veldig veldig vondt psykisk og vet ikke hva jeg skal gjøre for å overstå helgen. Det virker også helt vilt at jeg skal på jobb igjen på mandag. Savner å være der men nå føler jeg at jeg aldri i livet kommer til å klare jobb på mandag og gruer meg skikkelig. Synes det er så vanskelig å finne balanse. Måtte bare sette ord på det. 

Anonymkode: 33234...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...