Gå til innhold

Boligmarkedet - selge nå eller vente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville dere tenkt at det var riktige tiden til å selge nå, eller skal jeg vente i et til to år til?

Anonymkode: 98222...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Avhenger av adresse, bosted, type bolig. Du må sjekke lokalmarke der du bor, ikke nasjonalt.

Anonymkode: 8d010...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Avhenger av adresse, bosted, type bolig. Du må sjekke lokalmarke der du bor, ikke nasjonalt.

Anonymkode: 8d010...288

Sentralt i en av de største byene i Norge.

Anonymkode: 98222...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville dere tenkt at det var riktige tiden til å selge nå, eller skal jeg vente i et til to år til?

Anonymkode: 98222...d89

Vent vent vent og vent. 

Anonymkode: d69dc...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sentralt i en av de største byene i Norge.

Anonymkode: 98222...d89

Kirkenes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Avhenger av adresse, bosted, type bolig. Du må sjekke lokalmarke der du bor, ikke nasjonalt.

Anonymkode: 8d010...288

Hvor ser jeg i lokalmarke der jeg bor hvor boligprisene er i lokalmarke om 1-2 år ? Kan De være noe mer spesifikk. Mener du se på trenden f.eks fra 5 år tilbake til i dag i lokalmarke, og forvente at den trenden skal fortsette i 1-2 år fremover i tid ?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vent vent vent og vent. 

Anonymkode: d69dc...bc1

Å gi finansielle råd på denne måten er modig, håper du vet hva du gjør! :P 

Anonymkode: 0a055...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på det samme. Det er vanskelig å få solgt her jeg bor nå pga varslet økning av fellesutgifter. Mange som har valgt å selge pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv erfarne eiendomsmegler bommer ofte når de spår utviklingen i boligmarkedet.

Det viktigst er dine egne behov for å selge/kjøpe/flytte.

Dessuten; om man skal selge og kjøpe i samme marked har markedssituasjonen mindre betydning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
E7H7 skrev (2 timer siden):

Selv erfarne eiendomsmegler bommer ofte når de spår utviklingen i boligmarkedet.

Det viktigst er dine egne behov for å selge/kjøpe/flytte.

Dessuten; om man skal selge og kjøpe i samme marked har markedssituasjonen mindre betydning. 

Enig. Selge/ kjøpe i samme marked er ikke like betydningsfullt som å kun selge.

Nå har det vært så mye uro som historisk sett ingen har erfaring med. Så det blir ren tipping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det nytter for folk flest å spekulere og time markedet. Jeg har gått i 20 år og trodd at det må bli et stort prisfall snart. Hvis man venter på et prisfall 3 år så har prisene steget mer enn prisfallet som kanskje kommer.

Det er nok bare å kjøpe og selge ut ifra behov for bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...