Gå til innhold

Om man tar sovemedisin uten å være trett (feks på dagen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan hvem som helst oppleve hallusinasjoner, eller må man ha en psykisk lidelse i utgangspunktet?

Anonymkode: e5586...e1f

Hvem som helst kan få det. Er veldig vanlig. Og veldig ubehagelig. Du blir bare gående rundt som om du er stupfull, jjangler bortover, kvalm, mens du ser veggene bøye seg. Ikke spesielt gøy. 

Beste sovemedisin er seroquel eller truxal. At så mange akuttpsykiatriske avdelinger skriver ut stilnoct og Imovane forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 630e1...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tar jeg imovane uten å være trøtt, så sovner jeg ikke og det er det eneste som skjer.

Anonymkode: 5cc66...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg har prøvd å ta stilnoct på langdistansefly, har aldri fått sove så lenge det har vært på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (16 minutter siden):

Jeg har prøvd å ta stilnoct på langdistansefly, har aldri fått sove så lenge det har vært på dagtid.

Var det fantastisk? 

Anonymkode: 2bd21...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvem som helst kan få det. Er veldig vanlig. Og veldig ubehagelig. Du blir bare gående rundt som om du er stupfull, jjangler bortover, kvalm, mens du ser veggene bøye seg. Ikke spesielt gøy. 

Beste sovemedisin er seroquel eller truxal. At så mange akuttpsykiatriske avdelinger skriver ut stilnoct og Imovane forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 630e1...6b4

Alimemazin da?

Anonymkode: 26965...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var det fantastisk? 

Behagelig avslappende, men også kjedelig å sitte der med øynene lukka og forsøke å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...