Gå til innhold

Hva er de beste egenskapene ved din behandler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min er faglig sterk og har en varm personlighet.

Anonymkode: 23868...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke hatt noen fast behandler over tid. De skiftes ut etter 10 -12 mnd og jeg får hele tida nye. Den ene avløser den andre, og jeg må da begynne forfra med stadig nye. Men de jeg har hatt, og har, er jo helt greie de. Har aldri tenkt eller følt at vi ikke kommer overens. Men det er noen som tror de må finne opp kruttet på nytt og ikke automatisk vil videreføre forrige behandlers løp. Da blir det jo litt så som så med selve behandlingen. 

Gjelder DPS 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mëmëso

At han viser ekstrem tålmodighet og ikke gir seg. Og at han tåler og tilpasser seg min stillhet, samtidig som han er veldig aktiv og villig til å styre samtalen. Han utfordrer meg hele tiden på det da, men vi kommer videre og jeg har god nytte av timene selv om jeg er stille. Han skjønner at det er et av problemene mine som må jobbes med, og ikke til direkte hinder for å jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mëmëso skrev (2 timer siden):

At han viser ekstrem tålmodighet og ikke gir seg. Og at han tåler og tilpasser seg min stillhet, samtidig som han er veldig aktiv og villig til å styre samtalen. Han utfordrer meg hele tiden på det da, men vi kommer videre og jeg har god nytte av timene selv om jeg er stille. Han skjønner at det er et av problemene mine som må jobbes med, og ikke til direkte hinder for å jobbe. 

Jeg er også stille i timene. Det høres ut som om dere er et fint team☺️

Anonymkode: 23868...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har vært et stødig fjell i mine opp- og nedturer. Og at hun har latt meg ringe til henne et helt år etter at hun byttet jobb. Det hadde hun ikke trengt å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (25 minutter siden):

At hun har vært et stødig fjell i mine opp- og nedturer. Og at hun har latt meg ringe til henne et helt år etter at hun byttet jobb. Det hadde hun ikke trengt å gjøre. 

Det var raust av henne! Har du ringt henne ofte?

Anonymkode: 23868...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var raust av henne! Har du ringt henne ofte?

Anonymkode: 23868...12e

Prøver å ikke ringe oftere enn hver tredje uke. Men innimellom har jeg ringt en ekstra gang hvis det har skjedd noe spesielt. Hun sa for noen uker siden at hun ikke hadde tenkt å trekke tilbudet helt ennå. Så får se hvor lenge jeg får ringe henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (45 minutter siden):

Prøver å ikke ringe oftere enn hver tredje uke. Men innimellom har jeg ringt en ekstra gang hvis det har skjedd noe spesielt. Hun sa for noen uker siden at hun ikke hadde tenkt å trekke tilbudet helt ennå. Så får se hvor lenge jeg får ringe henne. 

Så fint at du har den ekstra tryggheten i henne! Ringer du i arbeidstiden hennes eller "på privaten"?

Anonymkode: 23868...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så fint at du har den ekstra tryggheten i henne! Ringer du i arbeidstiden hennes eller "på privaten"?

Anonymkode: 23868...12e

I arbeidstiden på jobbnummeret hennes. 

Ja hun er god å ha. Gruer meg til hun blir borte for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (45 minutter siden):

I arbeidstiden på jobbnummeret hennes. 

Ja hun er god å ha. Gruer meg til hun blir borte for meg. 

Det kan jeg godt sette meg inn i og forstå. Jeg måtte slutte hos min privat behandler og starte opp hos behandler på dps (pga alvorlighetsgrad). Det er fortsatt vanskelig for meg flere år etterpå (kjenner meg avvist).

Anonymkode: 23868...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan jeg godt sette meg inn i og forstå. Jeg måtte slutte hos min privat behandler og starte opp hos behandler på dps (pga alvorlighetsgrad). Det er fortsatt vanskelig for meg flere år etterpå (kjenner meg avvist).

Anonymkode: 23868...12e

Det var jo leit da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

At jeg kan si alt til henne uten å være redd, at hun ser sammenhenger jeg selv ikke ser, at hun er smart og vital. Hun er den ultimate moderlige trygghet for meg, jeg skulle ønske jeg kunne legge hodet mitt i fanget hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg får motstand. Får vridd og vrengt på alt til man kommer frem til hva som fungerer for en selv.

Anonymkode: 8d546...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...