Gå til innhold

Admin: Hvorfor er ikke "Den store avsporingstråden" flyttet til Humorforumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme for meg, blir mitt første hjem såfremt ikke eieren kaster meg ut🏚️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Nei jeg synes den skal være på åpent forum.

Hvorfor det?

Anonymkode: 6f66a...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo bare tull og fjas der

Anonymkode: 6f66a...d1f

Det er jo derfor den heter den store avsporingstråden

Anonymkode: 6b264...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo derfor den heter den store avsporingstråden

Anonymkode: 6b264...203

... som derfor hører til på humorhjørnet. Tråden er jo laget for tull og tøys. 

Anonymkode: 6f66a...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei den burde være på åpent. Blir den flyttet til humor så er det ingen som gidder å bruke den tråden. Noe som i sin tur vil føre til mer avsporing i andre tråder. 

 

Anonymkode: ae287...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei den burde være på åpent. Blir den flyttet til humor så er det ingen som gidder å bruke den tråden. Noe som i sin tur vil føre til mer avsporing i andre tråder. 

 

Anonymkode: ae287...948

Dummeste jeg har hørt på lenge. 

Anonymkode: 6f66a...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt på lenge. 

Anonymkode: 6f66a...d1f

Det er ingen som gidder å bruke humorforumet. Har du sett hvor dødt det er der? Bare unngå å gå inn i avsporingstråden du så slipper du den 😉😗

Anonymkode: ae287...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble foreslått som en avsporingstråd for alt mulig av diskusjoner. Men jeg ser jo at den nå brukes mest for tull, og tidvis noen diskusjoner. Men den vil fortsatt bli liggende her, så får man eventuelt velge om man vil ignorere tråden bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med trådstarter. Syns hele ideen med en sånn tråd er tøvete. Det må kunne tolereres at tråder har noen sidespor. Syns Admin heller bør slå hardere ned på all kverulering og kjekling mellom enkeltbrukere som det har vært mye av det siste halvåret, det er langt mer ødeleggende enn noen avsporinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kayia skrev (1 minutt siden):

Syns hele ideen med en sånn tråd er tøvete.

I henhold til en helhetlig forskningssektor kompenseres nettverket gjennom klare interne føringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (5 minutter siden):

Enig med trådstarter. Syns hele ideen med en sånn tråd er tøvete. Det må kunne tolereres at tråder har noen sidespor. Syns Admin heller bør slå hardere ned på all kverulering og kjekling mellom enkeltbrukere som det har vært mye av det siste halvåret, det er langt mer ødeleggende enn noen avsporinger. 

Kan du ikke delta enn klage over tråd andre kan glede seg over?

Anonymkode: 38ee8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan du ikke delta enn klage over tråd andre kan glede seg over?

Anonymkode: 38ee8...cf9

Nei den tråden er ikke my cup of tea. Jeg bryr meg imidlertid ikke om at den er der for dem som liker den, men mener som ts at den hører bedre hjemme på humor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Nei den tråden er ikke my cup of tea. Jeg bryr meg imidlertid ikke om at den er der for dem som liker den, men mener som ts at den hører bedre hjemme på humor.

 

Du kan lage diskusjon i tråden slik at den for deg blir nyttig. Hvorfor skulle den være på humor? Det er jo ikke humor i den. 

Anonymkode: 38ee8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du kan lage diskusjon i tråden slik at den for deg blir nyttig. Hvorfor skulle den være på humor? Det er jo ikke humor i den. 

Anonymkode: 38ee8...cf9

Det er ikke de andre innleggene på humor heller.

Har null interesse i å delta i tråden og det må da være greit? Jeg syns den ligner på noen av de tullete trådene på KG, feks der folk lager historier i fellesskap ved å skrive ett ord hver. Jeg bruker forumet på en annen måte enn disse som syns dette er morsomt tidsfordriv. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (12 minutter siden):

Det er ikke de andre innleggene på humor heller.

Har null interesse i å delta i tråden og det må da være greit? Jeg syns den ligner på noen av de tullete trådene på KG, feks der folk lager historier i fellesskap ved å skrive ett ord hver. Jeg bruker forumet på en annen måte enn disse som syns dette er morsomt tidsfordriv. 

Skjønner hva du mener.

Anonymkode: 38ee8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (38 minutter siden):

Det er ikke de andre innleggene på humor heller.

Har null interesse i å delta i tråden og det må da være greit? Jeg syns den ligner på noen av de tullete trådene på KG, feks der folk lager historier i fellesskap ved å skrive ett ord hver. Jeg bruker forumet på en annen måte enn disse som syns dette er morsomt tidsfordriv. 

Så la være å gå inn i AKKURAT den ENE tråden da. Herregud. 

Anonymkode: ae287...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...