Gå til innhold

Forvirret av alimemazin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det andre som opplever å være dårlig og forvirret av denne i mange timer utover formiddagen?

Kan det skyldes den?

Anonymkode: d1a81...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er det andre som opplever å være dårlig og forvirret av denne i mange timer utover formiddagen?

Kan det skyldes den?

Anonymkode: d1a81...1aa

Jeg har brukt den i flere år uten å oppleve det som du beskriver. Til hvilket klokkeslett pleier du å ta den på kvelden? Jeg tok den kl 20.

Anonymkode: d6909...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har brukt den i flere år uten å oppleve det som du beskriver. Til hvilket klokkeslett pleier du å ta den på kvelden? Jeg tok den kl 20.

Anonymkode: d6909...f22

Tar den rundt 20

Er forsåvidt rar og hjernetåkete hele tiden, men føler det er verst formiddagen. Som regel 

Kan skyldes andre ting. Men syns jeg har blitt så ekstrem etter jeg begynte med den

 

 

Anonymkode: d1a81...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det i en kort periode etter operasjonen jeg hadde og hadde ingen slike bivirkninger av den dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (22 minutter siden):

Jeg tok det i en kort periode etter operasjonen jeg hadde og hadde ingen slike bivirkninger av den dagen etter.

Nei finner ikke noe info om det heller. Så er antagelig ikke den

Anonymkode: d1a81...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei finner ikke noe info om det heller. Så er antagelig ikke den

Anonymkode: d1a81...1aa

Jeg tenker også at det ikke er den.

Anonymkode: d6909...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...