Gå til innhold

Hvor uvanlig/vanlig (eller normalt/unormalt) er det å hate seg selv?


Vendi

Anbefalte innlegg

Jeg hater meg selv for tida. Det er ikke sånn bestandig, men nå er det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Jeg hater meg selv for tida. Det er ikke sånn bestandig, men nå er det sånn. 

Spiller det noen rolle hva som er vanlig/ikke vanlig? Dt viktigste er vel at du føler det du føler, og at du forstår hvorfor du gjør det? Jeg antar du har en bakgrunnshistorie som gjør det mulig for deg å forstå hvorfor, selvhat kommer aldri uten grunn.

Anonymkode: def5d...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiller det noen rolle hva som er vanlig/ikke vanlig? Dt viktigste er vel at du føler det du føler, og at du forstår hvorfor du gjør det? Jeg antar du har en bakgrunnshistorie som gjør det mulig for deg å forstå hvorfor, selvhat kommer aldri uten grunn.

Anonymkode: def5d...733

Jeg hater også meg selv. Jeg har bp2-depresjon. Får du hjelp?

Anonymkode: 3d2b4...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at på et forum på psykiatri så er det svært vanlig. Men hvor vanlig er det i hele befolkningen? 

Jeg hater også meg selv. Det er vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg tror at på et forum på psykiatri så er det svært vanlig. Men hvor vanlig er det i hele befolkningen? 

Jeg hater også meg selv. Det er vondt. 

Har du jobbet med det i terapien? Hva sier behandler? Min behandler sier at jeg må ta et valg om å ha det bedre...

Anonymkode: 3d2b4...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du jobbet med det i terapien? Hva sier behandler? Min behandler sier at jeg må ta et valg om å ha det bedre...

Anonymkode: 3d2b4...eb3

Kan egentlig ikke huske hun sa noe. Annet enn hvorfor er jeg verre enn andre. Men det har jeg mange meninger om. Så spør hun meg hvordan jeg er så spesiell. Men jeg er det. Verre enn andre. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Spiller det noen rolle hva som er vanlig/ikke vanlig? Dt viktigste er vel at du føler det du føler, og at du forstår hvorfor du gjør det? Jeg antar du har en bakgrunnshistorie som gjør det mulig for deg å forstå hvorfor, selvhat kommer aldri uten grunn.

Anonymkode: def5d...733

Ja, jeg forstår hvorfor. Og ja, jeg har en bakgrunnshistorie. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hater også meg selv. Jeg har bp2-depresjon. Får du hjelp?

Anonymkode: 3d2b4...eb3

Ja, jeg får hjelp. 

Glitter skrev (10 minutter siden):

Jeg tror at på et forum på psykiatri så er det svært vanlig. Men hvor vanlig er det i hele befolkningen? 

Jeg hater også meg selv. Det er vondt. 

Ja, er nok mer vanlig blant brukere av et slikt forum. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du jobbet med det i terapien? Hva sier behandler? Min behandler sier at jeg må ta et valg om å ha det bedre...

Anonymkode: 3d2b4...eb3

Ja, jobber med det i terapien. Ser må at spørsmålet ikke var til meg, men orker ikke å begynne på nytt med å redigere og styre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...