Gå til innhold

Sobril tankekjør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Marye skrev (1 minutt siden):

Personlig ønsker jeg at jeg ALDRI HADDE RØRT ANTIPSYKOTISK MEDISIN!!!!

Ble du skada av det etter du slutta da?..

Anonymkode: 4aee8...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ble du skada av det etter du slutta da?..

Anonymkode: 4aee8...8a5

Greia er at det er umulig å slutte på leponex !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bibben skrev (2 timer siden):

Skrekkhistorier på nettet bør man la ligge. Nyere APer er ikke som den såkalte «ape-dopen» man brukte før i tiden. De nevnte APene i denne tråden er ikke som datidens «ape-dop».

Lurt å ta det om kvelden, men den angstdempende effekten fungerer godt utover i løpet av døgnet.

Det er ikke noe i veien for å kombinere AP og Sobril (som nevnt) så dette kan du fint diskutere med den som skriver medisiner ut for deg.

Jeg håper du får en god effekt. Det er vondt å være så utslitt i hodet som du beskriver.

Burde sikkert ikke lese det nei, men føler folk utelukkende er misfornøyd og skriver det er gift og man blir varig hjerneskadet….

Anonymkode: 4aee8...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Burde sikkert ikke lese det nei, men føler folk utelukkende er misfornøyd og skriver det er gift og man blir varig hjerneskadet….

Anonymkode: 4aee8...8a5

La meg si det slik, og jeg har prøvd svært mange ulike antipsykotika: Nå jeg har vært dårlig har også jeg følt at det var «gift». Den måten å oppfatte på er nok tidvis en del av sykdomsbildet. Er man godt medisinert tenker man ikke helt i slike baner. Jeg har fått, og får god hjelp til å holde inntaket oppe på et fornuftig nivå samt får jeg lov til å snakke om min mistro når jeg sliter med det, og blir korrigert. Jeg er takknemlig for at det finnes hjelp, og hadde jeg ikke fått disse medisinene så hadde jeg ikke klart for eksempel et universitetsstudium. Medisinene har ikke for mitt vedkommende ødelagt tenkningen i en slik grad at studier og inntak av ny kunnskap ikke har vært mulig. Men det er viktig å få hjelp til å finne nettopp det medikamentet som fungerer for deg og komme frem til en dose som demper angst uten å slå deg ut og ødelegge fokus og konsentrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bibben skrev (2 minutter siden):

La meg si det slik, og jeg har prøvd svært mange ulike antipsykotika: Nå jeg har vært dårlig har også jeg følt at det var «gift». Den måten å oppfatte på er nok tidvis en del av sykdomsbildet. Er man godt medisinert tenker man ikke helt i slike baner. Jeg har fått, og får god hjelp til å holde inntaket oppe på et fornuftig nivå samt får jeg lov til å snakke om min mistro når jeg sliter med det, og blir korrigert. Jeg er takknemlig for at det finnes hjelp, og hadde jeg ikke fått disse medisinene så hadde jeg ikke klart for eksempel et universitetsstudium. Medisinene har ikke for mitt vedkommende ødelagt tenkningen i en slik grad at studier og inntak av ny kunnskap ikke har vært mulig. Men det er viktig å få hjelp til å finne nettopp det medikamentet som fungerer for deg og komme frem til en dose som demper angst uten å slå deg ut og ødelegge fokus og konsentrasjon.

Fokus og konsentrasjon og klarhet er det jeg sliter mest med nå, så trenger medisin som klarner meg opp og roer🤓

Anonymkode: 4aee8...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...